Icerige atla
Extraloob

[Anket]Hangi Bot Daha Hızlı Kasar !

· 41 Replies · 3.8K views · Page 2 / 3
Replies
B
bannedddd ⭐ 19y
#21
321420523432532 defa böyle bir konu açıldı herhalde...

Tabii ki de T-bot daha hızlı kasar.
F
FaNToM ⭐ 19y
#22

tbot sro bot gibi canavarın kestiken sonra beklemiyo direk diğerine dalıyo.bowcularda ok u uzaktan atma skill i war ama srobot yanına gidip atıyo tbot o skill ne kdr uzaktan atıyosa o kdr uzaktan atıyo

katılıyorum tabikide T-Bot -- 2
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#23

321420523432532 defa böyle bir konu açıldı herhalde...

Tabii ki de T-bot daha hızlı kasar.

tşkrlerde böyle bir araştırma yaptım bulamadım hangi char botla daha hızlı kasılır vs. var bu konuyu bulamadım ! Neyse hatalıysam ßidaha ki sefere oLmaz inş. ! extraokk
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#24
up
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#25
T-bot daha hızlı kasabilir ama isro bot daha sağlıklı kasar.Eger afk kalıcaksan ki botun amacı afk kaldıgında kasmasıdır tbot la dc yersin durmadan sabahlayamaz bot hiç bir şekilde.Ama ben amele gibi 24 saat pc bası beklıcem dc yedigindede girecem diyorsan tbot al Mr. Green
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#26

T-bot daha hızlı kasabilir ama isro bot daha sağlıklı kasar.Eger afk kalıcaksan ki botun amacı afk kaldıgında kasmasıdır tbot la dc yersin durmadan sabahlayamaz bot hiç bir şekilde.Ama ben amele gibi 24 saat pc bası beklıcem dc yedigindede girecem diyorsan tbot al Mr. Green




haklısın dc yiyor tbot
E
engin-306 ⭐ 19y
#27
Tbiki Tbot diorum
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#28

T-bot daha hızlı kasabilir ama isro bot daha sağlıklı kasar.Eger afk kalıcaksan ki botun amacı afk kaldıgında kasmasıdır tbot la dc yersin durmadan sabahlayamaz bot hiç bir şekilde.Ama ben amele gibi 24 saat pc bası beklıcem dc yedigindede girecem diyorsan tbot al Mr. Green

ben aslında isrobot kullanıyorumda tbotu tavsiye ettiler isrobot 3 canavar kesiorsa tbot 5 canavar kesior vs. bende işte afk oluyorum onun için isrobota devam ederim büyük ihtimal tbot dc yiyorsa. tşkrler up yorumlara devam
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#29
Tbot 4EvEr extrabeer
Special thx to Flexi
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#30
Ben Tbotla Hiç Dc Yemedim Sadece Oyundan Atma SoRunu VaR
Special thx to Flexi
T
Torquel ⭐ 19y
#31

T-bot daha hızlı kasabilir ama isro bot daha sağlıklı kasar.Eger afk kalıcaksan ki botun amacı afk kaldıgında kasmasıdır tbot la dc yersin durmadan sabahlayamaz bot hiç bir şekilde.Ama ben amele gibi 24 saat pc bası beklıcem dc yedigindede girecem diyorsan tbot al Mr. Green


Tm 5 gece sabahladı.Pcnin ram midir nedir onlara flnda baglı.Ben dc yersem valla server kalabalıgından yiyorum.
C
CaPkiNN ⭐ 19y
#32
- Resim Silinmiş.


bu olabilir
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#33

http://img516.imageshack.us/img516/4303/images2ew4.jpg" alt="" loading="lazy">
V
#34
Bencede tbot.Baş harfi bile (turbo oldugunu söylüyo yalan mı yani çok seri kasıyo) popcorn
B
Baha i ⭐ 18y
#35
yav ben sro bot kulanıyomda harbi guzel

ama arkadaslar demıskı dc yemessın valla ben bılmıyorum sık olmasada srodada dc yıyorum ben yaf Very Happy

Bu dc olayıda sanırsam srobot serverından kaynaklanıyo Very Happy



bazen girişimdede net eror dısconnet hatası alıyorum Very Happy
R
ReDDeMoN ⭐ 19y
#36
Tbot Daha Hızlı Kasar Ama Şu Dc Olayı Olmasa Tbotun Üstüne Bot Tanımam 😊 Ama Dcden Dolayı iSrobot Diyorum headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 Sen Afk Ol kahvekeyfi kahvekeyfi kahvekeyfi popcorn popcorn popcorn iSrobot Kassın, Tbotta Afk Ol 5 Dk Sonra Dc Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#37
TşkrLer !
G
G3me0v3R ⭐ 18y
#38
tabikide tbot ustemı var onun
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#39
tşkrler
B
beyazkurt OP ⭐ 19y
#40
up

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: