evet arkadaslar bu gece 12 de ankaraya gitmek üzere yola çıkıyorum. malum kız arkadasımla buluşşmaya fakat ankarada gidelecek mekanları pek bilmem bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum :D
Ankaradan Oturanlardan Tavsiye Bekliyorum :))
· 5 Yanıt · 921 görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
A
AngeLicMoon
⭐ 16y
Ps-1 Nerde Oturuyorsun
Ps-2 Kac Gün KaLCaN
Ps-3 Kız arkadaşının annesi babası medeni bir anne baba mı
Bu 3ünü istiyorum
Ps-2 Kac Gün KaLCaN
Ps-3 Kız arkadaşının annesi babası medeni bir anne baba mı
Bu 3ünü istiyorum
NoMoreLove
⭐ 18y
Şimdii....
Kızılay çok büyüktür, ne ararsanız vardır. Ama açık alan, kapalı alışveriş merkezleri gibi değil.
Onun haricinde, Atakule güzeldir. Üstüne çıkarsınız, romantik zamanlar geçirirsiniz.
Çok fazla alışveriş merkezi var, bana sorarsanız Armada'ya veya Ankamall'e gidin. Ankamall en büyüğüdür zaten.
Anıtkabir, olmazsa olmaz..
Aklıma şimdilik bu kadar geldi. 😉
Kızılay çok büyüktür, ne ararsanız vardır. Ama açık alan, kapalı alışveriş merkezleri gibi değil.
Onun haricinde, Atakule güzeldir. Üstüne çıkarsınız, romantik zamanlar geçirirsiniz.
Çok fazla alışveriş merkezi var, bana sorarsanız Armada'ya veya Ankamall'e gidin. Ankamall en büyüğüdür zaten.
Anıtkabir, olmazsa olmaz..
Aklıma şimdilik bu kadar geldi. 😉
Şimdii....
Kızılay çok büyüktür, ne ararsanız vardır. Ama açık alan, kapalı alışveriş merkezleri gibi değil.
Onun haricinde, Atakule güzeldir. Üstüne çıkarsınız, romantik zamanlar geçirirsiniz.
Çok fazla alışveriş merkezi var, bana sorarsanız Armada'ya veya Ankamall'e gidin. Ankamall en büyüğüdür zaten.
Anıtkabir, olmazsa olmaz..
Aklıma şimdilik bu kadar geldi. 😉
+1
Genclık parkına bi götür derim nostalji olur haftanın 2 günü toplanıp hep gideriz..
Teşekkür ederim tavsiyeler için. oluruna bıraktım nereye götürdüyse ayaklar oraya gttik 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap