Icerige atla
Extraloob

Ankaradan Oturanlardan Tavsiye Bekliyorum :))

· 5 Yanıt · 921 görüntüleme
D
Darknes08 OP ⭐ 18y
#1
evet arkadaslar bu gece 12 de ankaraya gitmek üzere yola çıkıyorum. malum kız arkadasımla buluşşmaya fakat ankarada gidelecek mekanları pek bilmem bu konuda tavsiyelerinizi bekliyorum :D
5 Yanıt
A
#2
Ps-1 Nerde Oturuyorsun
Ps-2 Kac Gün KaLCaN
Ps-3 Kız arkadaşının annesi babası medeni bir anne baba mı

Bu 3ünü istiyorum
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#3
Şimdii....

Kızılay çok büyüktür, ne ararsanız vardır. Ama açık alan, kapalı alışveriş merkezleri gibi değil.

Onun haricinde, Atakule güzeldir. Üstüne çıkarsınız, romantik zamanlar geçirirsiniz.

Çok fazla alışveriş merkezi var, bana sorarsanız Armada'ya veya Ankamall'e gidin. Ankamall en büyüğüdür zaten.

Anıtkabir, olmazsa olmaz..



Aklıma şimdilik bu kadar geldi. 😉
A
ALpique ⭐ 17y
#4
Şimdii....

Kızılay çok büyüktür, ne ararsanız vardır. Ama açık alan, kapalı alışveriş merkezleri gibi değil.

Onun haricinde, Atakule güzeldir. Üstüne çıkarsınız, romantik zamanlar geçirirsiniz.

Çok fazla alışveriş merkezi var, bana sorarsanız Armada'ya veya Ankamall'e gidin. Ankamall en büyüğüdür zaten.

Anıtkabir, olmazsa olmaz..



Aklıma şimdilik bu kadar geldi. 😉


+1

Genclık parkına bi götür derim nostalji olur haftanın 2 günü toplanıp hep gideriz..
D
Darknes08 OP ⭐ 18y
#5
Teşekkür ederim tavsiyeler için. oluruna bıraktım nereye götürdüyse ayaklar oraya gttik 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: