Icerige atla
Extraloob

Anadolunun En İyi Taraftarı Kimde ?

· 47 Replies · 6.5K views · Page 2 / 3
Replies
P
Prada ⭐ 19y
#21
Elbette Ksk.. Diğerleri zaten şehir takımı ama biz semt takımıyız..
S
Serj ⭐ 18y
#22
Tabikide Karşıyaka^m
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#23
Tartışmasız Bursasporum diğer takımları söyleyenleri Bursa maçlarını görmüyorlar galiba Anti 34 İstanbula tek kafa tutan biziz.
C
CassHim ⭐ 17y
#24
GÖZ TEPE yalı
S
Serj ⭐ 18y
#25
Tabikide Karşıyaka^m
S
SLeRockche ⭐ 18y
#26
Giresunspor Çotanaklar 😎 cool2:
C
CassHim ⭐ 17y
#27
Tabikide Karşıyaka^m

GÖZ TEPE yalı

C
CassHim ⭐ 17y
#28
Tabikide Karşıyaka^m

dalgamı geçiyon?? 😁
GÖZ TEPE yalı


Herzaman gÖZ TEPE
J
#29
Kocaelispor, Hodri Meydan.
M
Minotoche ⭐ 17y
#30
Tartışmasız Bursasporum diğer takımları söyleyenleri Bursa maçlarını görmüyorlar galiba Anti 34 İstanbula tek kafa tutan biziz.


😆 Güleceğim yoktu 😄

Sen hiç izmire geldin mi? O akımı yaLı başlattı. ondan sonra tüm türkiyeye yayıldı 🍺
M
#31
K[a]r[ş]ıya[k]a
J
#32
Burada adil olmuyor herkes kendi taraftar gurubunu söylüyor, bence tartışmasız bir Kocaelispor' lu olarak Texas diyorum orada atmosfer çok başka 😆
I
#33
KocaeliSpor ( HodriMeydan ) olmaması çok büyük bir eksik.
C
Caprice ⭐ 19y
#34
Tartışmasız Bursasporum diğer takımları söyleyenleri Bursa maçlarını görmüyorlar galiba Anti 34 İstanbula tek kafa tutan biziz.


😆 Güleceğim yoktu 😄

Sen hiç izmire geldin mi? O akımı yaLı başlattı. ondan sonra tüm türkiyeye yayıldı 🍺

Belli ki sende Bursa'ya gelmemişşin,bekleriz.
M
Minotoche ⭐ 17y
#35
Tartışmasız Bursasporum diğer takımları söyleyenleri Bursa maçlarını görmüyorlar galiba Anti 34 İstanbula tek kafa tutan biziz.


😆 Güleceğim yoktu 😄

Sen hiç izmire geldin mi? O akımı yaLı başlattı. ondan sonra tüm türkiyeye yayıldı 🍺

Belli ki sende Bursa'ya gelmemişşin,bekleriz.


Kardeş olarak bir Sakarya'mı tanırım bir Bursa'mı. Manisada bursa atkısını vermemek için bir otobüs adamla yola çıkmış adamım. Maçlarına gitmediğimi sanıyorsan yanılıyorsun 👍
E
El Verano ⭐ 18y
#36
Karsiyaka,Bursaspor...
J
Journalist ⭐ 19y
#37
ManiSakarYalı diyorum 😜
S
sLusH ⭐ 17y
#38
şimdi iyi bakın BURSASPOR
C
CassHim ⭐ 17y
#39
ManiSakarYalı diyorum :P

aynennnn...... 😎
S
shneZee ⭐ 18y
#40
Bursaspor.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: