görmediğime inanmamak demek metafiziği reddetmek gibidir aslında .
en küçük bir topluluğun bile bir başkanı varken koskoca dünyanın sahipsiz olabilme düşüncesi hep kafamı karıştırmıştır
peki neden insanlar doğduğundan ölümüne kadar hep kendisinden büyük bir gücün olduğuna inanıp boyun eğmişlerdir.öğretiler ve kültürler..