Icerige atla
Extraloob

Americans are NOT Stupid../ Americanlar Aptal Değil..

· 34 Replies · 2.0K views · Page 2 / 2
Replies
S
SymbioN ⭐ 19y
#21
biri de şey diyodu adam soruyo united kingdom u U.? diyo utopia diyo kafamı duvara vurucaktım :D:D:D:D:D
J
#22
Harika.U ile başlayan bir ülke söyle diyorlar Amerika vatandaşlarına,aptallar USA diyemiyor. 😄
E
EFendi ⭐ 19y
#23
dünyanın heryerinde böyle adamlar var 3-5 kişiyi topluma mal edemezsin bizim hükümette istiklal marşını söyleyememişti bi protokolde buna ne denir hemde hükümetten adamlar
I
#24
Sunucu ; "U" ile başlayan bir ülke ismi istiyor.
Stupids ; "Utah,Utopia,Suudi Arabia, New Zelend"

Halbuki ülkeleri "USA" 😉
B
Black Rain ⭐ 19y
#25
Hahahaha 😊 10 numara ya kofi annan (yzılışını unuttum) a kahve diyolar yaa 😊
J
Jigsaw ⭐ 19y
#26
dünyanın heryerinde böyle adamlar var 3-5 kişiyi topluma mal edemezsin bizim hükümette istiklal marşını söyleyememişti bi protokolde buna ne denir hemde hükümetten adamlar

Tabii ki, mükemmel bi yorum yapmışsın, hiç bir toplum genellenmemelidir. O yüzden Amerikan toplumunun "çoğunluğu" dedim. Aptallık oranı daha yüksek insanlar çünkü. 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#27
Zuhahaha 😜 En iyisi de İsrail kiminle savaşmaktadır? İslamlar ile mi 😜
United Kingdom nedir? Amerikan parası 😆
Yaşadığın ülkenin adı nedir? ???? 😜 cevap yok 😄 Sonra adam söylüyor da kadın hatırlıyr 😄
[F New]Solo Gitarist
.NET
.NET ⭐ 19y
#28
Tony Blair kimdir? Kayakçı 😄
[F New]Solo Gitarist
C
#29
İran'ı işaretleyin.(adam Avustralya yı işaretliyor)
(bir başkasına)Kuzey Kore'yi işaretleyin (Bu adam da Avustralya'yı işaretliyor.)
😁 😁

X:Kofi Annan bir içecektir. Doğru mu Yanlış mı?
Y:Kahve(coffee) bir içecektir.
😆 😆
E
Espio ⭐ 19y
#30
hehe güzel video
lakin bi yerde axis of evil dedi ne demek o?
C
#31
lakin bi yerde axis of evil dedi ne demek o?


axis=2 .Dünya Savaşında Almanya,İtalya,Japonya gibi ülkelerin bulunduğu ittifak
Axis of Evil ise G.Bush tarafından 2002 yılında K.Kore,İran ve Irak'ı betimlenirken kullanılmıştır. Bush bu ülkeleri terrörizme ve nükleer silahlara destek vermekle suçlamıştır.
S
Stephanos OP ⭐ 19y
#32
El kaideye de Mason grup diyolar 😁
G
#33
zuahahah koptumm:)
S
SERE ⭐ 19y
#34
Şurda koptum ,gerisini izleyemedim

Sunucu : Fidel Castro kimdir?
Vatandaş : Bir şarkıcı

😁 😁 😁 😁



Fidel Castro Küba'de Komunist Bir Liderdir ve Cheguawara'nın [ böyle mi yazılıyor bilmiyorum ] Arkadaşıdır.

kim oldugunu yazıyım dedim


Enesto Che Guevara

@vidyoya yarıldım gerçekten çok güzel 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: