biri de şey diyodu adam soruyo united kingdom u U.? diyo utopia diyo kafamı duvara vurucaktım :D:D:D:D:D
Americans are NOT Stupid../ Americanlar Aptal Değil..
· 34 Replies · 2.0K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
J
Jason Walker
⭐ 19y
Harika.U ile başlayan bir ülke söyle diyorlar Amerika vatandaşlarına,aptallar USA diyemiyor. 😄
dünyanın heryerinde böyle adamlar var 3-5 kişiyi topluma mal edemezsin bizim hükümette istiklal marşını söyleyememişti bi protokolde buna ne denir hemde hükümetten adamlar
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
Sunucu ; "U" ile başlayan bir ülke ismi istiyor.
Stupids ; "Utah,Utopia,Suudi Arabia, New Zelend"
Halbuki ülkeleri "USA" 😉
Stupids ; "Utah,Utopia,Suudi Arabia, New Zelend"
Halbuki ülkeleri "USA" 😉
B
Black Rain
⭐ 19y
Hahahaha 😊 10 numara ya kofi annan (yzılışını unuttum) a kahve diyolar yaa 😊
dünyanın heryerinde böyle adamlar var 3-5 kişiyi topluma mal edemezsin bizim hükümette istiklal marşını söyleyememişti bi protokolde buna ne denir hemde hükümetten adamlar
Tabii ki, mükemmel bi yorum yapmışsın, hiç bir toplum genellenmemelidir. O yüzden Amerikan toplumunun "çoğunluğu" dedim. Aptallık oranı daha yüksek insanlar çünkü. 😜
Zuhahaha 😜 En iyisi de İsrail kiminle savaşmaktadır? İslamlar ile mi 😜
United Kingdom nedir? Amerikan parası 😆
Yaşadığın ülkenin adı nedir? ???? 😜 cevap yok 😄 Sonra adam söylüyor da kadın hatırlıyr 😄
United Kingdom nedir? Amerikan parası 😆
Yaşadığın ülkenin adı nedir? ???? 😜 cevap yok 😄 Sonra adam söylüyor da kadın hatırlıyr 😄
[F New]Solo Gitarist
Tony Blair kimdir? Kayakçı 😄
[F New]Solo Gitarist
C
chaosmaster
⭐ 18y
İran'ı işaretleyin.(adam Avustralya yı işaretliyor)
(bir başkasına)Kuzey Kore'yi işaretleyin (Bu adam da Avustralya'yı işaretliyor.) 😁 😁
X:Kofi Annan bir içecektir. Doğru mu Yanlış mı?
Y:Kahve(coffee) bir içecektir. 😆 😆
(bir başkasına)Kuzey Kore'yi işaretleyin (Bu adam da Avustralya'yı işaretliyor.) 😁 😁
X:Kofi Annan bir içecektir. Doğru mu Yanlış mı?
Y:Kahve(coffee) bir içecektir. 😆 😆
hehe güzel video
lakin bi yerde axis of evil dedi ne demek o?
lakin bi yerde axis of evil dedi ne demek o?
C
chaosmaster
⭐ 18y
lakin bi yerde axis of evil dedi ne demek o?
axis=2 .Dünya Savaşında Almanya,İtalya,Japonya gibi ülkelerin bulunduğu ittifak
Axis of Evil ise G.Bush tarafından 2002 yılında K.Kore,İran ve Irak'ı betimlenirken kullanılmıştır. Bush bu ülkeleri terrörizme ve nükleer silahlara destek vermekle suçlamıştır.
El kaideye de Mason grup diyolar 😁
G
GriffinHeart
⭐ 19y
zuahahah koptumm:)
Şurda koptum ,gerisini izleyemedim
Sunucu : Fidel Castro kimdir?
Vatandaş : Bir şarkıcı
😁 😁 😁 😁
Fidel Castro Küba'de Komunist Bir Liderdir ve Cheguawara'nın [ böyle mi yazılıyor bilmiyorum ] Arkadaşıdır.
kim oldugunu yazıyım dedim
Enesto Che Guevara
@vidyoya yarıldım gerçekten çok güzel 😄
Log in to write a reply.
Log In