Icerige atla
Extraloob

Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?

· 545 Replies · 34K views · Page 20 / 28
Replies
E
Expectance ⭐ 17y
#381
Eh idare eder 😄
alttakine Tombik döner + kola ısmarlıyorum 🍺
O
#382
Teşekkürler
Alttakine P.H ısmarlıyorum^^
E
Expectance ⭐ 17y
#383
:D:D:D

alttakine iskender
O
#384
Thx.
Alttakine tavuk şiş
W
WosT ⭐ 17y
#385
pilav üstü kuru 😄
O
#386
Thx
köfte+ayran
G
GARMONSU ⭐ 18y
#387
Vay saolasın 😆
Alttakine benden cıvıklı.(Kayserinin en meşhur pidesidir)


Ps:Üstüne biraz limon,biraz tuz yanındada kola 🙏 ❤️
B
#388
SağoL kardeş.
Kıymalı Pide (2 Adet)
Ayran (2 Adet)
Tatlı (2 Adet)
Ot Mot (2 Adet)
== Neden 2 Adet Çünkü 1 De Bnm 😄
O
#389
Thx.
ALttakine Pilav
B
#390
Yuh La ben Sana neLer aLdım Kuru Pilav Veriyo Bana 😞
aL sana Kuru Fasülye 😄
O
#391
Ben senin babanın oğlu değilim,düzgün konuş.La lı lu lu konuşma.
Alttakine pilav+cacık
B
#392
Sağol (K.bakma FOrumdakı Herkezi Kardeş Olarak Görüyomda 😊
Isırgan Otu;
O
#393
Saol,düşünmen yeterli
Alttakine tavuk dürüm
B
#394
Sağol 😊 Gerginliğe Hiç Gerek Yok Hepimiz Kardeşiz 😊
Kuru Çektim Sana 😄
O
#395
Eyw. saolasın
Alttaki ne yerse benden,artık ne istiyorsa^^
B
#396
Bana Bİ Restorant aL o Zaman 😊
Alttaki ne yerse benden,artık ne istiyorsa
O
#397
Bana Bİ Restorant aL o Zaman 😊
Alttaki ne yerse benden,artık ne istiyorsa


Alttakine Sivas kebabı
W
WosT ⭐ 17y
#398
işkembe çorbası 😄
B
#399
HeYeCaN_YoK TeşekkürLer aga 😊
aLLtaki Sana Acılı Adana Kebabı:)
O
#400
HeYeCaN_YoK TeşekkürLer aga 😊
aLLtaki Sana Acılı Adana Kebabı:)

😆
Oooo saol,Adana'dan 2 hafta önce döndüm zaten,bol bol yemiştim.Tadı damağımda kalmıştı.Thx.
Alttakine Sivas Kebabı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: