Icerige atla
Extraloob

Alt Yazı sorunu

· 7 Replies · 1.3K views
S
sw1ss OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar hancock indirdim dün gece.Alt yazıyı dosyayla aynı ismi koyup aynı klasöre atınca çalışıyormuş sanırım.Yaptım ancak olmadı.
Bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim.. ☕
7 Replies
M
Midbroke ⭐ 18y
#2
Arkadaşlar hancock indirdim dün gece.Alt yazıyı dosyayla aynı ismi koyup aynı klasöre atınca çalışıyormuş sanırım.Yaptım ancak olmadı.
Bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim.. ☕


hemen zıpladım topice . dvdrip mi yoksa 2 cd olanlardan mı indirdin . hancock 'u bende geçen hafta sonu indirdim . dvdrip - aXXo ona uygun altyazı buldum dün aksam da izledim sen indirdiğin yerin linkini verir misin bi?
M
Midbroke ⭐ 18y
#3
özel mesaj attım ordaki siteden indir gerisini de yazdım zaten . 😉
S
sw1ss OP ⭐ 19y
#4
Yaklaştığımı hissediyorum dosyaların ismini falan ayarladım.Alt yazıyıda açabildim ama filmle aynı anda yürmüyor (:
M
Midbroke ⭐ 18y
#5
Altyazıları dene tek tek .
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6
Yaklaştığımı hissediyorum dosyaların ismini falan ayarladım.Alt yazıyıda açabildim ama filmle aynı anda yürmüyor (:



filmler farklı şekillerde riplenirler 23,26,29 gibi senin filmine uygun altyazıyı almalısın bu yüzden senkronizasyon tutmuyor !

haa dersin ki filmin kaç fps ile riplendiğini nasıl öğreneceğim ; gspot isimli programla bakabilirsin tüm detaylarına.
M
Midbroke ⭐ 18y
#7
@extraloob
ben hep tek tek deneyerek yapıyorum ya da ripleyen kişinin dvd ' sine uygun olan altyazılarda oluyor. 🎭

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: