Arkadaşlar hancock indirdim dün gece.Alt yazıyı dosyayla aynı ismi koyup aynı klasöre atınca çalışıyormuş sanırım.Yaptım ancak olmadı.
Bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim.. ☕
Alt Yazı sorunu
· 7 Replies · 1.3K views 0 reading
7 Replies
Arkadaşlar hancock indirdim dün gece.Alt yazıyı dosyayla aynı ismi koyup aynı klasöre atınca çalışıyormuş sanırım.Yaptım ancak olmadı.
Bilen bi arkadaş yardımcı olursa sevinirim.. ☕
hemen zıpladım topice . dvdrip mi yoksa 2 cd olanlardan mı indirdin . hancock 'u bende geçen hafta sonu indirdim . dvdrip - aXXo ona uygun altyazı buldum dün aksam da izledim sen indirdiğin yerin linkini verir misin bi?
özel mesaj attım ordaki siteden indir gerisini de yazdım zaten . 😉
Yaklaştığımı hissediyorum dosyaların ismini falan ayarladım.Alt yazıyıda açabildim ama filmle aynı anda yürmüyor (:
Altyazıları dene tek tek .
Yaklaştığımı hissediyorum dosyaların ismini falan ayarladım.Alt yazıyıda açabildim ama filmle aynı anda yürmüyor (:
filmler farklı şekillerde riplenirler 23,26,29 gibi senin filmine uygun altyazıyı almalısın bu yüzden senkronizasyon tutmuyor !
haa dersin ki filmin kaç fps ile riplendiğini nasıl öğreneceğim ; gspot isimli programla bakabilirsin tüm detaylarına.
@extraloob
ben hep tek tek deneyerek yapıyorum ya da ripleyen kişinin dvd ' sine uygun olan altyazılarda oluyor. 🎭
ben hep tek tek deneyerek yapıyorum ya da ripleyen kişinin dvd ' sine uygun olan altyazılarda oluyor. 🎭
Log in to write a reply.
Log In