I IronyOfFate OP ⭐ 17y 16 yil once (edited) #1 O'da gitti , O'da şimdi cennette.Ama O'nu hep güler yüzüyle , boncuk gözleriyle , centilmenliğiyle , örnek Galatasaray sevgisiyle hatırlayacağız.O'nu bu sayfadaki resimleriyle yaşatalım.- Resim Silinmiş.SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ... ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote +Q Reply Delete
J JbS ⭐ 17y 16 yil once #2 UNUTMAYACAGIZZZZZZ ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete
I Inception ⭐ 18y 16 yil once #3 Hepimizin başı sağolsun.Mekanı cennet olsun.... ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete