Icerige atla
Extraloob

alma öğrencilerin ahını çöker aheste aheste

· 7 Replies · 1.8K views
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#1
Arkadaşlar cuma günü e-okul sistemi kapandı ve bazı öğrenciler ve okullar karneyi alamadan evlerine döndüler bende böyle bir anket hazırladım alma öğrencilerin ahını çöker aheste aheste xD
7 Replies
Advance
Advance ⭐ 18y
#2
Bize karneler verildi , sorun yok 🍺
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#3
bizede verildi ama bazı okullardaki öğrenciler alamadı
B
BeoPoweR ⭐ 16y
#4
40 yıl düşünsem karne günü e-okul kilitleneceği aklıma gelmezdi
T
TwiLighT ⭐ 18y
#5
bize de verilmedi, ben de okullar açılana kadar almayacağım 😊
D
DesertRose OP ⭐ 17y
#6
Pazartesi günü karne almak hiç iyi olmaz,okulun ilk günü olduğu için
0
0xygeNk ⭐ 16y
#7
Evet 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: