Arkadaşlar cuma günü e-okul sistemi kapandı ve bazı öğrenciler ve okullar karneyi alamadan evlerine döndüler bende böyle bir anket hazırladım alma öğrencilerin ahını çöker aheste aheste xD
alma öğrencilerin ahını çöker aheste aheste
· 7 Replies · 1.8K views 0 reading
7 Replies
Bize karneler verildi , sorun yok 🍺
bizede verildi ama bazı okullardaki öğrenciler alamadı
40 yıl düşünsem karne günü e-okul kilitleneceği aklıma gelmezdi
bize de verilmedi, ben de okullar açılana kadar almayacağım 😊
Pazartesi günü karne almak hiç iyi olmaz,okulun ilk günü olduğu için
Evet 😆
Log in to write a reply.
Log In