joymax ın bu laq durumuna alkış isitorum(protesto amaclı Twisted Evil )
Alkış istiyorum..
· 240 Replies · 18K views 0 reading · Page 7 / 12
Replies
bu hayatta emekliyerek koşanlara bi alkış istiyorum
Botu kurup Eline kahvesini Alıp saatlerce Botunu İzleyen Tiplere Bir alkış
Bizim Burda Var bitane kafeci Dükkanı Kapatana kadar botu İzliyor Lag olur diye Nete girmeye korkuyo Twisted Evil
Bizim Burda Var bitane kafeci Dükkanı Kapatana kadar botu İzliyor Lag olur diye Nete girmeye korkuyo Twisted Evil
R
RollsRoyce
⭐ 19y
o yu ö zannedenler için alkış istiyorum Twisted Evil
aya sınır olan 3000 silki alana alkış istiyorum(ne gereği varki)
rap dinleyenlere alkıs istiorum Very Happy
bnde 24 den 1 gelirken 3 yapan öğrentmenlere bir alkış headbang2ft9 headbang2ft9 Mr. Green
elinde cep telefonuyla gezerek 112 nin numarasi ne die bagiran kadına bi alkış istiorum
M
muratko193
⭐ 19y
Biz Burda Sıcacık Mekanda İstirahat Ederken Sınır Otesi operasyonunda -10 Derecede Gorev Yapan Asker Kardeslerime Bir Alkıs İstiyorum
silkroadda 3 ayda 80 olanlara alkış..
Hera ya geçip te geçtiğine pişman olanlara bir alkış istiyorum Mr. Green
uruchiyi kestim alkış istiyorum. Very Happy
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
cerbarusu keserken dc yedim alkış
80 lvl mageler tg yi kesmeye gidiyolar alkış istiyorum (buyuk başarı çunku)
1lwlde unuge kesene alkıs santam
80 lvlde tgye yatana alkış
PSRO yu burakmayan ve sabredenlere alkış
Bu ulke icin sehit olanlara bu ulkenin birligi beraberligi icin gozunu kirpmadan can verenlere
Helal olsun!!!
Bu ulke icin sehit olanlara bu ulkenin birligi beraberligi icin gozunu kirpmadan can verenlere
Helal olsun!!!
eski konuları hortlatmada üstüne yok 😜 madem konu güncel ben de yazayım
90 lvl olupta 60-70 lvlleri yatırınca noob diyen, bir kişiye 3 kişi dalıp yatırınca noob diyen, adamı kesemeyince zerkle dalıp indiren ardından noob diyen, yatınca bile noob diyebilme kapasitesine sahip olan herkese bir alkış istiyorum. 🎭
Türkçe Konuşan Herkeze Alkış. ☕
Log in to write a reply.
Log In