Görünmez olup arkadan dalan Rogue lere benden bir alkış Cool Mr. Green
yani benim gibiler icin Very Happy
Görünmez olup arkadan dalan Rogue lere benden bir alkış Cool Mr. Green
Gö...nün DibiNde Adam VuruluYorSa,
16 Nolu PLakayı göRdüğüNde GözLeriN yaşaRıYorsA,
Her ŞehiRde BurSaLıyIm DediğiNde YaLaMa YapılıyorSa,
Hiç Bir YerDE HiçBir ŞeyDEn KorkmuYorSan,
Çok Çabuk SiniRLeniYorSan,
ManiTaNı CaFe YeriNe StaDa GötürüYorSan,
KaVGa ediLdikTen Sora TekRar HerkEsiN karDEş OLduğunu görüyorSan,
Tanıdığın HerKesiN Bi YaraLama Suçu olduğunu BiLiYorSan,
Caddede AraMa Var DeNiLdiğiNde KahKaha AtıyoRSan,
PoLisLerLe BeraBer Alem YapIyoRsaN,
Her MahaLLede HergüN OLay ÇıkıyorSa,
Ya KanIndA VaR yaDa Sen Bursa'lısın...
ALKIŞ ALAYIM ! BUNLARA headbang2ft9
Okula sabah 6 da kalkıp gidenler için KOCAMAN bir alkış istiyorum headbang2ft9 headbang2ft9
TT icin alkıs istiyorum WinkYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap