Icerige atla
Extraloob

Alkış istiyorum..

· 240 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 3 / 12
Yanıtlar
H
HosenberG ⭐ 19y
#41

Görünmez olup arkadan dalan Rogue lere benden bir alkış Cool Mr. Green

yani benim gibiler icin Very Happy
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#42

Gö...nün DibiNde Adam VuruluYorSa,
16 Nolu PLakayı göRdüğüNde GözLeriN yaşaRıYorsA,
Her ŞehiRde BurSaLıyIm DediğiNde YaLaMa YapılıyorSa,
Hiç Bir YerDE HiçBir ŞeyDEn KorkmuYorSan,
Çok Çabuk SiniRLeniYorSan,
ManiTaNı CaFe YeriNe StaDa GötürüYorSan,
KaVGa ediLdikTen Sora TekRar HerkEsiN karDEş OLduğunu görüyorSan,
Tanıdığın HerKesiN Bi YaraLama Suçu olduğunu BiLiYorSan,
Caddede AraMa Var DeNiLdiğiNde KahKaha AtıyoRSan,
PoLisLerLe BeraBer Alem YapIyoRsaN,
Her MahaLLede HergüN OLay ÇıkıyorSa,
Ya KanIndA VaR yaDa Sen Bursa'lısın...

ALKIŞ ALAYIM ! BUNLARA headbang2ft9

tebrikler kardesim BursaSporlu olmak ayrıcalıktır
Sevmedigi kızı sadece şey yapmak için birlikte olanlara alkış istiyorum
_
#43
Okula sabah 6 da kalkıp gidenler için KOCAMAN bir alkış istiyorum headbang2ft9 headbang2ft9
H
HosenberG ⭐ 19y
#44

Okula sabah 6 da kalkıp gidenler için KOCAMAN bir alkış istiyorum headbang2ft9 headbang2ft9

ay canım benim icindi dimi bu .. Mr. Green
TT icin alkıs istiyorum Wink
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#45
bende 80 lvl olup 2107 ye kadar banlanan arkadaşlara bi alkış istiyorum
C
Crumby_ ⭐ 19y
#46
tüm derslerden kalan arklra büyük bir alkış istiyorum
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#47
Müslüm Gürses için alkış istiyorum
M
#48
ıspartadaki ucak kazasında yasak olan alana giren köylülere alkıs istiyorum.

bitek Türkiyedemi oluyo bu onuda cok merak ediorum.
H
HosenberG ⭐ 19y
#49
oyunda 10 dk den fazla kalamayıpta ticketleri bosa gecenler icin alkıs istiyorum Exclamation
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#50
g.tünde kıl dönmesi olanlara alkış istiyoRum Mr. Green
A
Audrey ⭐ 19y
#51
sitedeki tüm kızlara alkış istiyorum extrabeer extrabeer extrabeer extrabeer extrabeer extrabeer
E
ebri ⭐ 19y
#52
turkcell reklamında oynayan kucuk celocanlar icin 1 alkıs istiorruuuuumm Mr. Green
dpnt: ne tatlı seyler onlar yhaa yeyim ben onnarı ısıra ısıra
Twisted Evil
N
#53
evde interneti olup bilgisayarı olup genede 24 saaten az pc yi kapalı tuta bilenlere büyük bi alkış istiyorum

ben en fazla 2 saat kapalı tuta biliyorum içim rahat etmiyo kapalıyken hihi
N
#54
ve tüm kedilere bi alkış .... Twisted Evil
T
#55
S0NS4HN3 için Büyük bir alkış istiyom headbang2ft9
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#56
evine fare girmiş bayanların o fareyi evden çıkarmak için çalışmasına alkış istiyorum
B
bannedddd ⭐ 19y
#57
Tahmin yarışmasını aksatmadığı için Murathep'e alkış istiyorum. headbang2ft9

Mr. Green Mr. Green
A
AmiP ⭐ 19y
#58
80 lwl olupta jangan a ışınlanıp oradakilere hava atanlar için alkış istiyorum Mr. Green
T
#59
Fb den 6 yiyen Gs ın ilk 11 i için Alkış istiyom arada ıslıkta serbest Twisted Evil
|
|O²| ⭐ 19y
#60
KARDELEN yöneticilerine Büyk bir alkış istiyorum... Crying or Very sad

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: