Icerige atla
Extraloob

Ağzı ile içemeyenlere yeni fikir !! ********

· 5 Yanıt · 4.2K görüntüleme
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#1
5 Yanıt
E
epireal ⭐ 15y
#2
😄
T
tenpanter ⭐ 17y
#3
Aslında slogana şunu yazsalarmış daha güzel olurmuş;

Ağzın ile içemiyorsan g*tünle iç 😜

hatta biri yaparsa hoş olur 😊
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#4
Aslında slogana şunu yazsalarmış daha güzel olurmuş;

Ağzın ile içemiyorsan g*tünle iç 😜

hatta biri yaparsa hoş olur :)

😁 makara:

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
D
deucalione ⭐ 14y
#5
bi ara denemek lazım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: