Icerige atla
Extraloob

age of oynamak istiyen var mı??

· 4 Replies · 1.1K views
V
ViruS_ OP ⭐ 19y
#1
canım sıkıldı ve hamachi bağlantısından age of oynamak istiyorum..

Oynamak isteyenler bana pm atsınlar.. 👍 👍 👍
4 Replies
V
ViruS_ OP ⭐ 19y
#2
Hamachi Bağalntısı:

buraktan

123
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#3
hamachi deilde bi pro var . onla oynayabiliosun . 2 ay once oynardım age of empires 2 yi internet üzerinden. isterseniz burda resimli olarak anlatabilirim. pro yu yükledikten sonra server listesi cıkıor birine tıklayıp giriosun ve oynuosun
V
ViruS_ OP ⭐ 19y
#4
rsimli olarak analtırsan çkk sevnirimn 😄 Kaç. gündür age of oynayamadım puff 😞

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: