Çoğu kişinin kullandığı, rev6 nın çıkardığı ücretsiz bot.
Son sürümlerinde kasma ile ilgili gelişme gösteren, fakat aynı gelişmeyi loop olayında bir türlü gösteremeyen bot.
- Resim Silinmiş.
Agbot
· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
şu ana kadar pek bir zararını görmedim
Bir türlü kullanamadığım çok sorunlu bir bot. 😜
S
Streetwise
⭐ 19y
Eksiklerini tamamlayamadığım bot.
kalite herşeydir softmode varken bunlar ancak türkiye bank asya liginde oynarlar.
Beleş... 😜
Yavaş bir bot adı Üstünde Ag..Bot
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap