Neden bu kadar kıskandınız adamı yahuu sizin hiç 7m spniz oldumu summer6:
valla ben 2,1m kastıydım, kendimi birşey sanıodum.
Ben SRO yu bırakıyorum arkadaşım makara:
Neden bu kadar kıskandınız adamı yahuu sizin hiç 7m spniz oldumu summer6:
Adamda 7m sp var beyler dağılın makara:
adam haklı beyler. 😁
10 gap gitmeyen liseli 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap