Kilit yok devam.
O zaman benim başlığımı sil,2 konuya gerek yok sitede,fazlalık olmasın demi ama.
Kilit yok devam.
Yok yaw ne fazlalığı dursun 24 Şub 2008 'de açılmış.O güncel değil bundan devam işte.
Ps:Aynı zamanda açılan aynı topiclerden birisi kilitlenir.
Yok yaw ne fazlalığı dursun 24 Şub 2008 'de açılmış.O güncel değil bundan devam işte.
Ps:Aynı zamanda açılan aynı topiclerden birisi kilitlenir.

isim:½½
soyisim:½½ yazdım charımın adı oda benle aynı ev çıktı
bu bi çelişkimidir charım ve ben aynıyız charım beni yansıtıyor :D

Log in to write a reply.
Log In