Icerige atla
Extraloob

Adidas mı Nike mı Converse mi ? :D

· 49 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
A
#21
Nike. 😎
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#22
nike
M
Minotoche ⭐ 17y
#23
K
Kup ⭐ 18y
#24
Futbolda adidas, voleybolda nike diyorum. Günlük yaşamda okul vb. Converse.
I
Intensify ⭐ 18y
#25
Nike 😎
V
volaris ⭐ 18y
#26
adidas predator
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#27
Tabi ki kundura 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#28
Converse olmadığı kesin.
J
JetHomme ⭐ 19y
#29
Normal Günlük Converse.
Krampon Adidas or Nike.
P
PhaetoN ⭐ 18y
#30
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#31
Adidas
D
DemonBoy ⭐ 18y
#32
nike 😎
I
Inception ⭐ 18y
#33
converse.aslında soruyuda tam anlamadım.en iyi'mi hangisi yoksa tercihimizmi ^^
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#34
Nike
Benim zamanımda Babanelerimizin giydiği lastik ayakkabılar vardı Şimdi bezini yapıp converse deyip millete 2 metre kumaşı 100 liradan satıyorlar ...

İşte Olmayan fark ;



Biri ; 3 lira
Diğeri ;100 lira ve +
C
Castiela ⭐ 18y
#35
Kundura 😄
I
Inception ⭐ 18y
#36
Nike
Benim zamanımda Babanelerimizin giydiği lastik ayakkabılar vardı Şimdi bezini yapıp converse deyip millete 2 metre kumaşı 100 liradan satıyorlar ...

İşte Olmayan fark ;



Biri ; 3 lira
Diğeri ;100 lira ve +

biraz abartılı olmuş sanki bro 😗
G
#37
Nike 😎
C
CPU ⭐ 18y
#38
Daha dayanıklı oldugu için Adidas (Converse nedir öyle japon çizgi filminden kaçmış gibi 1917 model ayakkabı ne de olsa 😄 )
L
Laistrogon ⭐ 17y
#39
adidas
A
Adith ⭐ 18y
#40
Adidas-SuperStar Degismemm.. ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: