Açlık sınırı aylık 1500TL altı olan kişiler ise tüm ülkenin yarısından fazlasının aç olduğu kanaatine varıldığı durum.
Bknz. Memurun ne aç ne tok yaşaması
Bknz. O zaman işsiz ne oluyor? Ölü mü?
Açlık Sınırı
· 5 Replies · 1.2K views 0 reading
5 Replies
Neden sınırın adı açlık ki arkadaş tokluk olmuyor mu ?
[ek #12654]
açlık sınırı var da neden tokluk limiti yok.
T
TillDoomsDAY
⭐ 17y
neye göre belirlendiğini ve Türkiye'de neden her zaman komik rakamlarla açıklandığını anlamadığım sınır 🙄
Elit kesime sormak istediğim bir soru

Log in to write a reply.
Log In