Icerige atla
Extraloob

Açlık Sınırı

· 5 Replies · 1.2K views
Y
Yukie OP ⭐ 19y
#1
Açlık sınırı aylık 1500TL altı olan kişiler ise tüm ülkenin yarısından fazlasının aç olduğu kanaatine varıldığı durum.

Bknz. Memurun ne aç ne tok yaşaması
Bknz. O zaman işsiz ne oluyor? Ölü mü?
5 Replies
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#2
Neden sınırın adı açlık ki arkadaş tokluk olmuyor mu ?
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
açlık sınırı var da neden tokluk limiti yok.
T
#4
neye göre belirlendiğini ve Türkiye'de neden her zaman komik rakamlarla açıklandığını anlamadığım sınır 🙄
A
Avasin ⭐ 17y
#5
Elit kesime sormak istediğim bir soru

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: