Oyuna yeniden başladım ve ilk görevi yapmadım, sürekli oyunun başında help menüsü açılıyor ve git o görevi yap diyor ama o görev yok :(( o help menusunu nasıl kapatabılırım ?
Açılış Mesajı
· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
o charı bırak. yeni char aç 😜
😊 Yeni hesap açmadan kapatmanın yolu var mı ? 😊
görevi alip abondom quest yaparsan sorunun çözülür sanırım
T
TitusPullo
⭐ 19y
o görevleri yap.
2. bir yolu belirli bir süre sonra onlar kendiliğinden kayboluyor bildiğim kadarıyla
2. bir yolu belirli bir süre sonra onlar kendiliğinden kayboluyor bildiğim kadarıyla
kücük bir ayrıntı:
O görev çıkmıyor 😆 😆 . Dediği adamda tiger görevi veriyor yani alakasız bir görev
O görev çıkmıyor 😆 😆 . Dediği adamda tiger görevi veriyor yani alakasız bir görev
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
PhantomSro|100cap Chine|12 Mart Açılış|200+ açılış hedefi|Drop sistem|Free Silk PhantomSro|100cap Chine|1 Mart Açılış|500+ açılış hedefi|Drop sistem|Free Silk YOK 1-99 LvL BK Düşürmeli >TR Tipi Editsiz Emek Server > Açılış RSilkroad : 110 Cap - Survival - Job - FGW - B.Arena - Rekabet Açılış: 4 Ocak 2019 RSilkroad | 110 Cap | Free Silk | Rekabet ve Eğlence | Açılış: 3 Ocak 2020