Icerige atla
Extraloob

Açılış Mesajı

· 6 Yanıt · 1.4K görüntüleme
X
XER0 OP ⭐ 19y
#1
Oyuna yeniden başladım ve ilk görevi yapmadım, sürekli oyunun başında help menüsü açılıyor ve git o görevi yap diyor ama o görev yok :(( o help menusunu nasıl kapatabılırım ?
6 Yanıt
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#2
o charı bırak. yeni char aç 😜
X
XER0 OP ⭐ 19y
#3
😊 Yeni hesap açmadan kapatmanın yolu var mı ? 😊
F
F34RL3SS ⭐ 19y
#4
görevi alip abondom quest yaparsan sorunun çözülür sanırım
T
TitusPullo ⭐ 19y
#5
o görevleri yap.
2. bir yolu belirli bir süre sonra onlar kendiliğinden kayboluyor bildiğim kadarıyla
X
XER0 OP ⭐ 19y
#6
kücük bir ayrıntı:
O görev çıkmıyor 😆 😆 . Dediği adamda tiger görevi veriyor yani alakasız bir görev

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: