S.a Arkadaşlar ;color]
Oyunu Açıyorum Masaüstüne AtıyoR Hata Vermeden ...
Vista Kullanıyorum Ne Yapmam Gerek Şuana KAdaR bişi Olmamıştı Bugun Başladı 1 saat önce :::S
Acil Yardım Yoksa Delircem :::S
· 3 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Media.pk2 & client orjin mi ? eğer orjin değilse o yüzden atabilir bendede var dı o sorun herşeyi orjin yapınca düzeldi eğer orjin değilse sendede orjin yap hepsini umarım düzelecektir. Wink
T
Tarantella
⭐ 19y
bot kullanıyorsak nasıl orjinal yapacagız ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap