Icerige atla
Extraloob

Acil Yardım Yoksa Delircem :::S

· 3 Yanıt · 1.2K görüntüleme
X
XipeHocter OP ⭐ 19y
#1
S.a Arkadaşlar ;color]

Oyunu Açıyorum Masaüstüne AtıyoR Hata Vermeden ...


Vista Kullanıyorum Ne Yapmam Gerek Şuana KAdaR bişi Olmamıştı Bugun Başladı 1 saat önce :::S
3 Yanıt
S
Stephanos ⭐ 19y
#2
Media.pk2 & client orjin mi ? eğer orjin değilse o yüzden atabilir bendede var dı o sorun herşeyi orjin yapınca düzeldi eğer orjin değilse sendede orjin yap hepsini umarım düzelecektir. Wink
T
Tarantella ⭐ 19y
#3
bot kullanıyorsak nasıl orjinal yapacagız ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: