selam arkadaşlar.
bugün checkten sonra charlara girdim sbotla hiçbi sorun yoktu.sonra bottan cıkıp tekrar girmeyi deneyince hata almaya başladım. hata silkroad'ın ve sbotun sürümünün eski oldugunu söylüyor.ama sbot 1.99.30 ve silkroad ver.1.349 neden böle bi hata veriyor. yardım edermisiniz...ayrıca silkroada normal giriş yapabiliyorum.
Acil Yardım !!!
· 13 Replies · 1.6K views 0 reading
13 Replies
Bro botu silip yeniden indirmeyi denedinmi.
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
evet olmadı.
S
spidernail
⭐ 16y
aynı sorun bendede var
Bende hiç sorun yok.Sorunun resmini çekip koyabilirseniz daha çabuk çözüm buluruz.
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail
⭐ 16y
Bot arızalı yeni sürümü gelir muhtemelen bi çok kişide var bu sorun. Bende yok diyen arkadaş botu kapatıp açarsa bi daha giremediğini görecektir !
heralde botun yeni sürümü cıkacak beklicem 1saat inş olur.
Bot arızalı yeni sürümü gelir muhtemelen bi çok kişide var bu sorun. Bende yok diyen arkadaş botu kapatıp açarsa bi daha giremediğini görecektir !
evet öle olur umarım
O zaman yeni versiyon gelene kadar bottan çıkmim 😄
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail
⭐ 16y
geldi 😊
1.99.31 geldi 😄
S
spidernail
⭐ 16y
işin yoksa sbotmod u bekle simdide 😄
Bro SBot Mob aylık ne kadar.
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Log in to write a reply.
Log In