Icerige atla
Extraloob

Acil Yardım !!!

· 13 Replies · 1.6K views
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#1
selam arkadaşlar.

bugün checkten sonra charlara girdim sbotla hiçbi sorun yoktu.sonra bottan cıkıp tekrar girmeyi deneyince hata almaya başladım. hata silkroad'ın ve sbotun sürümünün eski oldugunu söylüyor.ama sbot 1.99.30 ve silkroad ver.1.349 neden böle bi hata veriyor. yardım edermisiniz...ayrıca silkroada normal giriş yapabiliyorum.
13 Replies
B
BthnCvk ⭐ 16y
#2
Bro botu silip yeniden indirmeyi denedinmi.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#3
evet olmadı.
S
spidernail ⭐ 16y
#4
aynı sorun bendede var
B
BthnCvk ⭐ 16y
#5
Bende hiç sorun yok.Sorunun resmini çekip koyabilirseniz daha çabuk çözüm buluruz.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail ⭐ 16y
#6
Bot arızalı yeni sürümü gelir muhtemelen bi çok kişide var bu sorun. Bende yok diyen arkadaş botu kapatıp açarsa bi daha giremediğini görecektir !
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#7
heralde botun yeni sürümü cıkacak beklicem 1saat inş olur.
DukeNukem
DukeNukem OP ⭐ 19y
#8
Bot arızalı yeni sürümü gelir muhtemelen bi çok kişide var bu sorun. Bende yok diyen arkadaş botu kapatıp açarsa bi daha giremediğini görecektir !


evet öle olur umarım
B
BthnCvk ⭐ 16y
#9
O zaman yeni versiyon gelene kadar bottan çıkmim 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
S
spidernail ⭐ 16y
#10
geldi 😊
T
Tubifex ⭐ 17y
#11
1.99.31 geldi 😄
S
spidernail ⭐ 16y
#12
işin yoksa sbotmod u bekle simdide 😄
B
BthnCvk ⭐ 16y
#13
Bro SBot Mob aylık ne kadar.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: