Icerige atla
Extraloob

acele cevap lütfen

· 3 Replies · 1.0K views
A
altanyunus OP ⭐ 19y
#1
premium açildiğinda ex partisinde olsam kaybım olurmu ???
3 Replies
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#2
sence konunun yeri burasımı detective
R
renklibere ⭐ 19y
#3

premium açildiğinda ex partisinde olsam kaybım olurmu ???



valla dostum bu avrupa gelmeden once 8li partyde premium çalışmıyordu ama yeni exp ticet aldım 8li partydede çalışmaya devam ediyor dikkat et

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: