premium açildiğinda ex partisinde olsam kaybım olurmu ???
acele cevap lütfen
· 3 Replies · 1.0K views 0 reading
3 Replies
sence konunun yeri burasımı detective
R
renklibere
⭐ 19y
premium açildiğinda ex partisinde olsam kaybım olurmu ???
valla dostum bu avrupa gelmeden once 8li partyde premium çalışmıyordu ama yeni exp ticet aldım 8li partydede çalışmaya devam ediyor dikkat et
Log in to write a reply.
Log In