yha arkadaşlar bir sroda oyuna giriom,başka bi sro açıom onunla girerken kodu yazıom ondan sonra sol altta (10c) die bi hata gelio Crying or Very sad Crying or Very sad
|HELP ME PLS| headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
abiler yardım plss 2 sro açım(10c hatası)
· 5 Replies · 1.4K views 0 reading
5 Replies
tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil
yanlış bilgilendirme yapma
silme sadece devre dışı bırak
tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil
yanlış bilgilendirme yapma
silme sadece devre dışı bırak
ben tbot kullanmıyorum ağ balantılarında öle bişe yoq...
Sro Loader Kullanma Birde Şu Yöntemi Dene ;
viewtopic.php?f=245&t=38692
Private Server İçin Yazılmış Ama Orjinal Serverdada Çalışıyor Wink
viewtopic.php?f=245&t=38692
Private Server İçin Yazılmış Ama Orjinal Serverdada Çalışıyor Wink
Log in to write a reply.
Log In