Icerige atla
Extraloob

abiler yardım plss 2 sro açım(10c hatası)

· 5 Replies · 1.4K views
G
gfbaykut19 OP ⭐ 19y
#1
yha arkadaşlar bir sroda oyuna giriom,başka bi sro açıom onunla girerken kodu yazıom ondan sonra sol altta (10c) die bi hata gelio Crying or Very sad Crying or Very sad
|HELP ME PLS| headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
5 Replies
L
lol_nooob ⭐ 19y
#2
tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil
B
#3

tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil

yanlış bilgilendirme yapma

silme sadece devre dışı bırak
G
gfbaykut19 OP ⭐ 19y
#4


tbot kullandıysan ağ bağdaştırıcıyı sil

yanlış bilgilendirme yapma

silme sadece devre dışı bırak


ben tbot kullanmıyorum ağ balantılarında öle bişe yoq...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#5
Sro Loader Kullanma Birde Şu Yöntemi Dene ;

viewtopic.php?f=245&t=38692

Private Server İçin Yazılmış Ama Orjinal Serverdada Çalışıyor Wink

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: