Icerige atla
Extraloob

90'larda çocuk olmak..

· 11 Yanıt · 1.1K görüntüleme
X
XER0 OP ⭐ 19y
#1


Spoiler
🎭
11 Yanıt
K
Kobe ⭐ 19y
#2
lol
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#3
Süperdi ya vallahi geçmiş gözümün önünden geçti ... Harikasın dostum 😘 ❤️
EXL | SRO | İŞKOLİK
I
Inception ⭐ 18y
#4
O çizgi filmler bittimi içimden ne küfürler ederdim ha 😜 Zaten küfür etme kabiliyetimide o çizgi filmler sayesinde geliştirdim 😆
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#5
Ben hatırlıyorum, o kadar zekiymişim ki o çizgi filmler sabah 9da başlardı. Bende sabah erken kalkardım kahvaltımı falan ederdim bakardım TV 'ye daha başlamamış, gider saati 9 yapardım ki çizgi filmler başlasın diye 😁 Ama sonuç hep aynı saati 9a aldıktan sonra TV 'ye baktıgımda hiçbir çizgi film daha başlamamış oluyordu 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
B
Brooklyn ⭐ 18y
#6
aghh ah 😜 😘
A
Absence ⭐ 19y
#7
Ahh anilar canlandi
Pasajlardaki telsizlerden haybeye cay soylerdik herkese sonra kacardik
😈
I
Inception ⭐ 18y
#8
Ben hatırlıyorum, o kadar zekiymişim ki o çizgi filmler sabah 9da başlardı. Bende sabah erken kalkardım kahvaltımı falan ederdim bakardım TV 'ye daha başlamamış, gider saati 9 yapardım ki çizgi filmler başlasın diye 😁 Ama sonuç hep aynı saati 9a aldıktan sonra TV 'ye baktıgımda hiçbir çizgi film daha başlamamış oluyordu 😆

Ahh anilar canlandi
Pasajlardaki telsizlerden haybeye cay soylerdik herkese sonra kacardik
😈


😁 😁 😁
A
#9
Önce Hüplet Sonra Gümlet xD

Ps: O Kadar Eskilerde Kalmamısım İyiki 😆
M
#10
Ben hatırlıyorum, o kadar zekiymişim ki o çizgi filmler sabah 9da başlardı. Bende sabah erken kalkardım kahvaltımı falan ederdim bakardım TV 'ye daha başlamamış, gider saati 9 yapardım ki çizgi filmler başlasın diye 😁 Ama sonuç hep aynı saati 9a aldıktan sonra TV 'ye baktıgımda hiçbir çizgi film daha başlamamış oluyordu 😆

ahahahaha 😆
H
#11
ufak ken telefonlar jeton lu diye 1 tane jetonun ustune delik açardım iple baglar içine atar geri çekerdim bedava konusurdum xD 7 yasinda xD

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: