Spoiler
🎭
Ben hatırlıyorum, o kadar zekiymişim ki o çizgi filmler sabah 9da başlardı. Bende sabah erken kalkardım kahvaltımı falan ederdim bakardım TV 'ye daha başlamamış, gider saati 9 yapardım ki çizgi filmler başlasın diye 😁 Ama sonuç hep aynı saati 9a aldıktan sonra TV 'ye baktıgımda hiçbir çizgi film daha başlamamış oluyordu 😆
Ahh anilar canlandi
Pasajlardaki telsizlerden haybeye cay soylerdik herkese sonra kacardik 😈
Ben hatırlıyorum, o kadar zekiymişim ki o çizgi filmler sabah 9da başlardı. Bende sabah erken kalkardım kahvaltımı falan ederdim bakardım TV 'ye daha başlamamış, gider saati 9 yapardım ki çizgi filmler başlasın diye 😁 Ama sonuç hep aynı saati 9a aldıktan sonra TV 'ye baktıgımda hiçbir çizgi film daha başlamamış oluyordu 😆
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap