Icerige atla
Extraloob

90+7 Sword Shield Bastık @Saturn

· 70 Yanıt · 5.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
F
FruitFly ⭐ 18y
#21
Lol ^^ al daha bugün +9 bastık arkdaaşımla
Ps : resim gelicek w8

Bize +7 kâfi 😄 Ben 2 tane +7 bastıktan sonra dedim +9 gidelim. Gözü korktu basmadı 😆

Kalpten götürürdün adamı 😆
P
Prisoners ⭐ 18y
#22



aha
F
FruitFly ⭐ 18y
#23
Vay anasını +9 a bak 😱
J
Josephine ⭐ 17y
#24
Göktaşının etkisindedir o göktaşının. 😆
S
Sekk ⭐ 19y
#25
Lol ^^ al daha bugün +9 bastık arkdaaşımla






Sizede tebrikler HollyZone ve Onur ^^ Holly seni bi yerden tanıyorum adın Serkanmı 🙏


evet 😊
C
Calamity ⭐ 17y
#26
hayırlı olsun onur
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#27
hayırlı olsun onur

Teşekkürleer ❤️
[F New]Solo Gitarist
P
Prisoners ⭐ 18y
#28
hayırlı olsun onur

Teşekkürler. ❤️
PS : benim adımda onur 🙄
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#29
hayırlı olsun onur

Teşekkürler. ❤️
PS : benim adımda onur 🙄

İkimize de demiştir bence 😁
[F New]Solo Gitarist
I
idiottt ⭐ 17y
#30
hayırlı olsun nice +7lere ^^
M
Marinero ⭐ 19y
#31
tebrikler
I
#32
charın geleceği sağlam 😈
C
chipshajen ⭐ 17y
#33
hayırlı olsun 90 olum eline tak bi ss'de öyle göster bize 😄
I
Impossy ⭐ 17y
#34
Sbotta + basmayı bi ben beceremiyorum yaa 😞
A
Avenger ⭐ 18y
#35
Woow 😱 sbotun bu özelliğini bilmiyordum 90 lvda kral char olucak belli Hayırlı olsun 🍺
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#36
Teşekkür ederim arkadaşlar 😘
[F New]Solo Gitarist
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#37
Risk alan kazanıyor hacım, risk alan 😘
P
Prisoners ⭐ 18y
#38
Risk alan kazanıyor hacım, risk alan 😘

Heralde yani 😎 😎 +7 shieldi alalı 2 gün oldu ve dün +9 oldu.Üstelikle P-serverlerde + 9 basmak yürek ister .. bu 2. +9'um private serverde. 🍺 🍿
R
revelotion ⭐ 17y
#39
cık cık cık biz +3 ü zor basıoz adam direk +7 yapmış cık cık cık 😄
S
SiNoPLeEe ⭐ 18y
#40
Tek deneyişer +7 Wow Tebrikler Ben +5 i +6 Ya asla denemiyorum sen napıyorsun 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: