4-4 oldu meğer düşmanımda varmış:/


Special thx to Flexilanet olsun şikeciyi anketten çıkardım anket 0landı.enson hamulonun 7 oyu digerlerinin 1er oyu vardi bi el atin lütfen.
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


şaka yapmıştım 😄 çarda gözüm yok maksat şunu gıcık etmekti :D

ben kendimi ekletmicektim buraya çünkü sro oynamıyorum 😄 şimdiden hayırlı olsun koçum :D



Teşekkürler İbrahim ❤️
Bana oy veren vermeyen herkese kocaman 😘Spoiler
- Resim Silinmiş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap