Icerige atla
Extraloob

90 Lvl Wizard/Bard Ödüllü Yarışma [kazanan; HaMulo]

· 41 Yanıt · 7.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#21
4-4 oldu meğer düşmanımda varmış:/
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#22
şike olduğunu düsünùyorum lütfen yöneticiler kontrol edinde oy verenlerin ip adreslerini eleyelim.hak eden kazansın.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#23
Capitanio'nun tüm oyları fake'dir, gereken yapılsın lütfen.
Special thx to Flexi
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#24
şüphelerim boşa değilmiş.
Capitanio 1m oy alsada kazanma şansı yok mobilden girdiğim edit yapamiyorum.gerekeni yapip anketten çıkarabilirsiniz.çıkarmasanızda olur o kazanirsa eğer chari 2. olan kişiye vereceğim.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#25
lanet olsun şikeciyi anketten çıkardım anket 0landı.enson hamulonun 7 oyu digerlerinin 1er oyu vardi bi el atin lütfen.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#26
lanet olsun şikeciyi anketten çıkardım anket 0landı.enson hamulonun 7 oyu digerlerinin 1er oyu vardi bi el atin lütfen.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

hacım anket yarın bitmiyomu ? Yarım saat var salla 😄 oy eklenirse toplarsın üstüne eskisinin ^^

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
The Black ⭐ 16y
#27
kabul etmiyorum 1 e 1 şuan çarı paylaşalım 😄 😜

Spoiler
pardon kuzenim yazmış
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#28
tamam öyle yapalim.birsey yapalim dedik yüzümüze gözümüze bulaştı..

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#29
2-1 😄
Spoiler
kuzenim kendime oy atmış daral:


[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
The Black ⭐ 16y
#30
şaka yapmıştım 😄 çarda gözüm yok maksat şunu gıcık etmekti 😄
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#31
saat 0.00da kazanan kisi faceye gelsin,kazanan kisi çari aldım diyip chara girim teşekkürler jaysean yazıp buraya koysun 😊

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#32
şaka yapmıştım 😄 çarda gözüm yok maksat şunu gıcık etmekti :D

yok kenks veririm arada charı kuzeninle girersin 😄

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
edit: ibrahim anca yarn girebilirim bu aksam girersem yarin oynayacak pc im kalmayabilir.ebeveyn devriyesi..
T
The Black ⭐ 16y
#33
ben kendimi ekletmicektim buraya çünkü sro oynamıyorum 😄 şimdiden hayırlı olsun koçum 😄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#34
ben kendimi ekletmicektim buraya çünkü sro oynamıyorum 😄 şimdiden hayırlı olsun koçum :D

bende bıraktim sro yu katilmicaktim ama anket görünce dayanamiyorum napayım 😜 😁

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
E
EmmaW ⭐ 19y
#35
verdik bizde oyumuzu hamulo ya 😊
teşekkürler tekrar bu anket için
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#36
hepinizi kocaman öpüyorum 😘
@EmmaW ❤️

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
J
Jaysean OP ⭐ 18y
#37
feyse gelsene

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#38
Teşekkürler İbrahim ❤️
Bana oy veren vermeyen herkese kocaman 😘
Spoiler
- Resim Silinmiş.
T
tenpanter ⭐ 17y
#39
Teşekkürler İbrahim ❤️
Bana oy veren vermeyen herkese kocaman 😘
Spoiler
- Resim Silinmiş.



tebrikler 💃 ❤️
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#40
teşekkür ederim 😊

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: