Icerige atla
Extraloob

''90 Lv Unique'' Demon Shaitan Spawn Map

· 45 Yanıt · 9.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
_
#21
Unique daha oyuna gelmeden cıkma noktaları bulundu.. 😈 .Bu arada cıkma noktaları birbirine o kadar sık ki lord dan daha cabuk ölecegine inanıyorum.. 🙄

Yanılıyorsun:P
En çabuk 90 lvl bir ay içinde olur zaten buda demek oluyoki 1,5 aydan önce set yapıp 90 olmadan kimse kesemez ^^


Yanılıyosun.Hiç Kimse Shaytan Kuzu Kuzu Dolaşırken Kasmaz..Max 1 Günde Ölür xD
S
Stephanos OP ⭐ 19y
#22
Aege de ilk lord çıktıgında Tg den beter olmuştu 5 dk oldu bütün herkes dalınca dayanamaz hatta eski server da ise çoğu kişi max ladı herşeyini ve hemen ölücek gibime geliyor.
2
212 ⭐ 19y
#23
CHokk thx ellerine sağlıkk ?!!!!!! ?!!!!!! ?!!!!!!! :?!
Y
#24
Bence 75 lwl + lar ın toplaşıp kesebileceklerine inanıorum ama bayaa uzun sürebilir 😁
_
_Born ⭐ 18y
#25
sağol
P
Pr3uS ⭐ 18y
#26
pekı hıc gordunuzmu ben goremedm elıtelerden yaklask 60-70 tne mobs wardı etrafnda
Y
yeonyang ⭐ 19y
#27
"V" ye basinca eliteler ve giantlar kayboluyo bu sekilde rahatlikla shaytana tiklayabilirsiniz ?!!!!!!!
X
xxerol41xx ⭐ 19y
#28
onun adı Shaytan değil Shaitan 😄
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#29
Hmm. Nasıl kesiyolar ki daha max 83lv var... Kenara fln mı çekiyolar
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#30
"V" ye basinca eliteler ve giantlar kayboluyo bu sekilde rahatlikla shaytana tiklayabilirsiniz ?!!!!!!!

Süpersin ya saol bende cerberus kesemedim bu yüzden 😁
S
strean121 ⭐ 19y
#31
O.o çok Thx bu iyi bi haber ^^ 40 zerk scroll var kaçısı yok :)

nasıl 40 tane ya
K
KinG_ ⭐ 18y
#32
vala bne wingspeak da bulmustum 😄 arki lerle daldık am ayatıyoz tabi 83 lcl char la dalıoz arki ler de 80 lvl flan yani siz tahmın edin çok zor yaw kesmesi str ler e blast snow + ne kadar buf varsa basıyoalr 😄 sorna dalıo arkasından aynı buflar sahip stuflar da alınca zrekle onların oluyo 😄 anca 5 6 saate de kesılıyo.
M
memduh ⭐ 18y
#33
beyler bişey sorcam sizin oynadığınız oyun silkroad türk mü??
C
Cynosure ⭐ 19y
#34
pfffff beak peakta da çıkıyor brain peaktada çıkıyor ve tam roc mountain in üstündede çıkıyor onlar niye yok lol
S
Stephanos OP ⭐ 19y
#35
pfffff beak peakta da çıkıyor brain peaktada çıkıyor ve tam roc mountain in üstündede çıkıyor onlar niye yok lol

LOL ! eminmisin ?....oradayken bi resmini çek harita da felan sonra koy buraya..
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#36
Wallah Bizim serverda 90 lvl Wizzard kesiyo durmadan 100 den fazla kestı adam
S
Stephanos OP ⭐ 19y
#37
pfffff beak peakta da çıkıyor brain peaktada çıkıyor ve tam roc mountain in üstündede çıkıyor onlar niye yok lol

LOL ! eminmisin ?....oradayken bi resmini çek harita da felan sonra koy buraya..
T
Tivies ⭐ 18y
#38
bulamk kolay ama 1.5 saate kesilio
L
Leganes ⭐ 19y
#39
Hakkaten kesmesi zor bi unique. Paylaşım için tşkler bu arada.
P
Prestij ⭐ 18y
#40
Acaba Shaytan ın çıktığı yerlerin yüzdesine göre numaralandırılmış haritası varmı ?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: