-Gövdenin yarısı yaptığımda aklıma videoya çekmek geldi en baştan çekemedim kusura bakmayın.
-Talisman'ları çizmedim/çizemedim, kötü duracağına hiç olmasın daha iyi 🎭
-İzlerken göreceğiniz gibi boya sıkıntım var bu yüzden renkleri tutturamadım 🙄
-Youtube video koyamadığım için linke tıklayarak videoyu izleyebilirisiniz.
-Toplam 5 saat sürmüştür, hızlandırarak 4,5 dakikaya sığdırdım.
-İyi Seyirler.
Videoya Ulaşmak İçin TIKLAYIN!
720p Olarak İzleyiniz.
Çalışmanın fotoğrafı;
- Resim Silinmiş.
8D Garment Male (KuruBoya) - Yapım Videosu -
· 17 Yanıt · 3.8K görüntüleme 0 okuyor
17 Yanıt
Obaaaaaaaa süper 😘
Ps: Ailecek seni izliyoruz abi 🎅 🍿
Ps: Ailecek seni izliyoruz abi 🎅 🍿
yetenek abidesi ^^,
Bende arada çiziyorum ama seninkiler bir başka ^^
🙏
L
LadySunBurN_
⭐ 18y
yetenek abidesi ^^,
S
Silverdollar
⭐ 16y
8dg chinese giyisiler hala en guzeleri daha da guzel gelmedi.
Harikasın , bende koyucam yakında
yetenek abidesi ^^,
Elin yatkın güzel bişey ama kendini daha çok geliştirmek istiyorsan daha zor işlere kalkış derim örneğin portre çalış.
Bu resimler facebookta bir abimizin fan sayfasından. The Art Gallery of Hüseyin KARACA yazarsan çok güzel çalışmalar var.
Bir kaç örnek veriyim sana ilham verebilir..



Kolay gelsin.
Bu resimler facebookta bir abimizin fan sayfasından. The Art Gallery of Hüseyin KARACA yazarsan çok güzel çalışmalar var.
Bir kaç örnek veriyim sana ilham verebilir..



Kolay gelsin.
wow süper. hep hayran kalırdım nasıl çiziyolar bunları diye onuda öğrenmiş olduk 😁
Ögrenci kartini cetvel görevinde kullanmis.
Buram buram emek kokuyor bu calismada.
Buram buram emek kokuyor bu calismada.
T
TheBigDady
⭐ 19y
Elin yatkın güzel bişey ama kendini daha çok geliştirmek istiyorsan daha zor işlere kalkış derim örneğin portre çalış.
Bu resimler facebookta bir abimizin fan sayfasından. The Art Gallery of Hüseyin KARACA yazarsan çok güzel çalışmalar var.
Bir kaç örnek veriyim sana ilham verebilir..
Kolay gelsin.
Bunlar kara kalem hocam senin verdiklerin.Arkadaş can sıkıntısından kendisini bunlara adamış eğerki geliştirmek istiyorsa ufak şeyle başlaması lazım.Objelerden başlıyıp yavaş yavaş kendisini geliştirmesi lazım.Pat diye portreye kimse geçemez geçse bile işin sanatını bilmeden geçer.Gölgelendirmeyi önce objelerde öğreniyorsun sonra bunu ışıklandırmalara göre portrede dağıtıyorsun . Vesselam tavsiyem sana objelerden başlaman ^^ 🍿
@BBking
aynen dedigin gibi bayağı gelişmiş resim yapnlar zaten böyle yapmıyor ilk bir fotosunu alıyor onu kareler yaparak kendi kağıtlarına geçiriyorlar (annemden bılıyorm xD)
T0xic gerçekten gzl çalışma yapmışssn ellerine saglk
aynen dedigin gibi bayağı gelişmiş resim yapnlar zaten böyle yapmıyor ilk bir fotosunu alıyor onu kareler yaparak kendi kağıtlarına geçiriyorlar (annemden bılıyorm xD)
T0xic gerçekten gzl çalışma yapmışssn ellerine saglk
T
TheCunninG
⭐ 19y
Sn galiba biyerden örnekte almıyorsn kafana göre mi çiziyorsn?
tamda hep açtığım karakter 😄 ellerine sağlık süppoo
Sn galiba biyerden örnekte almıyorsn kafana göre mi çiziyorsn?
Hayır bakarak çiziyorum, video saniyede 1 kare yakalıyo o yüzden baktığım felan tam seçilemiyo. Yani kafamdan çizmiyorum.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap