Icerige atla
Extraloob

7/24 Durursa Elek. Faturasına Etki ?

· 36 Replies · 7.4K views · Page 2 / 2
Replies
M
Mavi Reyiz ⭐ 19y
#21
akili makilli fark etmez en az 100 tl odersin sadece pcnin yakacagi elektrige 😊 akilli sayac sistemi gece calisan is yerlerine mesela firinlara yarar gece az para yazar gunduz 2kat fazla yazar

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

sadece bilgisayar için 100 lira ödeyeceksin ? ya şöyle bilip bilmeden saçma sapan konuşuyorsunuz ya hey Allah'ım
N
NewJersey OP ⭐ 15y
#22
Biri diyor 100 tl gelir biri diyor 20 tl hangisi dogru anlayamadim.

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
B
Ben de ⭐ 17y
#23
akili makilli fark etmez en az 100 tl odersin sadece pcnin yakacagi elektrige 😊 akilli sayac sistemi gece calisan is yerlerine mesela firinlara yarar gece az para yazar gunduz 2kat fazla yazar

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

sadece bilgisayar için 100 lira ödeyeceksin ? ya şöyle bilip bilmeden saçma sapan konuşuyorsunuz ya hey Allah'ım


Elektrikten anlıyormusun ? sakinolsampiyon: Bak burda koskoca hesap yapmışım daha neyin tartışmasını yapıyorsunuz. Su değil bu elektrik - elektrik... summer7:

Bildiğim kadarıyla 0,21 kuruş 1 KW/saat 'in bedeli.

Seninkini 700 W dan hesaplayacak olursak;

700 x 24: 16800 W yapar. (24 saat full kullanım)

1 KW = 0,21 krş ise 16,8 KW ;

16,8 X 0,21 : 3,528 TL günlük harcama tutarın olur.

30 günlüğüne hesaplayacak olursak ;

30 x 3,528 : 105 TL fatura bedeli olur. ❤️

Yalnışta olabilir (0,21) aç faturanı bak orda yazar 1 KW kaç kuruş olduğu.


Not: Akıllı sayaçla normal bir sayacın arasında max. 20-30 tl oynar [horny21
B
BthnCvk ⭐ 16y
#24
Biri diyor 100 tl gelir biri diyor 20 tl hangisi dogru anlayamadim.

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

Bro anlamıcak bişey yok.Bi PC 7/24 açık durursa aylık faturaya yansıcak olan miktar toplam 60TL en fazla yani.Online oyun oynayanların geneli 7/24 aktif bunların zengini var fakiride var.100TL sadece PC için gelirse vay bu fakirlerin haline o zaman.

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#25
100lira cok fazla. 50-60tl diyorum ben de.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#26
bende 400wattlık pc var.

bendede 7/24 acık normal faturaya göre 25-30 tl oynuyor.akıllı sayaçta var.

sende 600 watt var ortalama 40-45 tl oynar normal faturaya göre
S
Scratch ⭐ 14y
#27
birader ben elektrik teknsyeniyim birak fatura hesabini sana reaktif ve enduktif guc kaybini bile hesaplarim.. bi kere adam sadece 7 24 durursa ve 600 w harcarsa demis bizde ona gore hesapliyoruz ama adam pcnn performansini dibine kadarda zorlasa o suplly o kadar elektrik yemez. biri dwmis bende 30 lira fark ediyo biri demis 100 lira tabiki farklilk cikar biri2 char aciyodur digeri 10 char anca kafadan konusuyonuz. net fiyatmi istiyon al bi wattmetre bagla pcnin fisine olc max degeri hesaplayalim..

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
N
NewJersey OP ⭐ 15y
#28
birader ben elektrik teknsyeniyim birak fatura hesabini sana reaktif ve enduktif guc kaybini bile hesaplarim.. bi kere adam sadece 7 24 durursa ve 600 w harcarsa demis bizde ona gore hesapliyoruz ama adam pcnn performansini dibine kadarda zorlasa o suplly o kadar elektrik yemez. biri dwmis bende 30 lira fark ediyo biri demis 100 lira tabiki farklilk cikar biri2 char aciyodur digeri 10 char anca kafadan konusuyonuz. net fiyatmi istiyon al bi wattmetre bagla pcnin fisine olc max degeri hesaplayalim..

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile


Wattmetreye bosuna para vermeyeyim.
Biraz intde arastirma yapacagim.

Az once elektrik faturasi geldi.
101,96 TL.
İlk endeks: 15421.000
Son endeks: 15762.000

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#29
birader ben elektrik teknsyeniyim birak fatura hesabini sana reaktif ve enduktif guc kaybini bile hesaplarim.. bi kere adam sadece 7 24 durursa ve 600 w harcarsa demis bizde ona gore hesapliyoruz ama adam pcnn performansini dibine kadarda zorlasa o suplly o kadar elektrik yemez. biri dwmis bende 30 lira fark ediyo biri demis 100 lira tabiki farklilk cikar biri2 char aciyodur digeri 10 char anca kafadan konusuyonuz. net fiyatmi istiyon al bi wattmetre bagla pcnin fisine olc max degeri hesaplayalim..

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

sen diyosun işlemci ekrankartının cektiği güce göre güç kaynağıda enerji harcar diyosun öyle mi ?
O
Onitsuka ⭐ 17y
#30
birader ben elektrik teknsyeniyim birak fatura hesabini sana reaktif ve enduktif guc kaybini bile hesaplarim.. bi kere adam sadece 7 24 durursa ve 600 w harcarsa demis bizde ona gore hesapliyoruz ama adam pcnn performansini dibine kadarda zorlasa o suplly o kadar elektrik yemez. biri dwmis bende 30 lira fark ediyo biri demis 100 lira tabiki farklilk cikar biri2 char aciyodur digeri 10 char anca kafadan konusuyonuz. net fiyatmi istiyon al bi wattmetre bagla pcnin fisine olc max degeri hesaplayalim..

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile

sen diyosun işlemci ekrankartının cektiği güce göre güç kaynağıda enerji harcar diyosun öyle mi ?

heheyt iki elektirikci kapısması makara:
A
Apt ⭐ 18y
#31
100 lira falan yapmaz abartmayın.2 pc kullanıyodum ben sro oynarken,7/24 açık olanın 700w,diğer pcnin 850w.O kadar farketse ilk ben farkederdim 😄 Birde güç kaynağındaki güç kadar gücü çekmiyo zaten,ortalama bir pc 450 500w falan çeker ki oda bilgisayarı %100 kapasitede kullanırsan.Korkmana gerek yok yani 😊

[ Bu mesaj WindowsSmartphone ile atildi ] mobile
C
Caistiel ⭐ 14y
#32
Direk yaşadığımdan örnek veriyorum ben üni için evden ayrılmadan önce pc 7/24 açıktı fatura 100-110 tl geliyordu şimdi evde yokum fatura 30 tl geliyor.Öğrenci evimde ise 250 tl aylık elektrik faturası ödüyoruz.4 pc 7/24
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#33
Direk yaşadığımdan örnek veriyorum ben üni için evden ayrılmadan önce pc 7/24 açıktı fatura 100-110 tl geliyordu şimdi evde yokum fatura 30 tl geliyor.Öğrenci evimde ise 250 tl aylık elektrik faturası ödüyoruz.4 pc 7/24

evdeki pc nin güç kaynağı watt değeri nedir ?


heheyt iki elektirikci kapısması makara:

ben elektrikçi değilim 😜 🍿
C
Caistiel ⭐ 14y
#34
Direk yaşadığımdan örnek veriyorum ben üni için evden ayrılmadan önce pc 7/24 açıktı fatura 100-110 tl geliyordu şimdi evde yokum fatura 30 tl geliyor.Öğrenci evimde ise 250 tl aylık elektrik faturası ödüyoruz.4 pc 7/24

evdeki pc nin güç kaynağı watt değeri nedir ?


heheyt iki elektirikci kapısması makara:

ben elektrikçi değilim 😜 🍿

600 watt
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#35
o kadar farketmemesi lazım ama bilemiyorum

bendede 400watt var. full acık.normalde 60-70 gelirdi 100ü geçmiyor.

sende 40-45 tl oynaması lazım ama bi 70 tl oynuyor gözüküyor 😊
C
Caistiel ⭐ 14y
#36
o kadar farketmemesi lazım ama bilemiyorum

bendede 400watt var. full acık.normalde 60-70 gelirdi 100ü geçmiyor.

sende 40-45 tl oynaması lazım ama bi 70 tl oynuyor gözüküyor :)

Dediğin doğrudur.20-30 tl de ben başka aygıtlarda tüketmişimdir zaten öyle düşünmek lazım

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: