anlayanlarda şifreli konusuyo 🙄 biz anlamamakta devam ediyoruz 🙄 🙄 edit: incide ki işten çıkarken patrona .. günü yağ konusuna benzedi asszdfdsasdfdsa 😁 [ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Balderesi reklamı sardı heryeri 7/24 balderesi reklamı var tv de. ilk önce 4 litre balı 100 liraya satıyolardı sonra 5 litresi 100 tl oldu. oda yetmedi 70 tl lik polen ve 5 litre balı 100 tl yaptılar. yeterince açık oldumu? 😄
Olay şundan ibaret, Balderesi markasından 1 değil, 2 değil, 3 değil, 4 değil tam 5 KİLO BALDERESİ BALI 100 TL ' ye alıyorsunuz, ayrıca "70 TL DEĞERİNDEKİ POLEN HEDİYE". Vinidipu'daki o bal yiyen ayıcık da poleni almayı unutmuş.