Icerige atla
Extraloob

64 +11 Shield ^^

· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#1
pk2 oLdunu zannetmıom detective

http://www.youtube.com/watch?v=cNgiGg0b ... ed&search=

Hosuma gıttı yha manyak parlıor grandflash baksa ıı olcak galıba Mr. Green

pk2 dıenler -1
pk2 deıl eL emeği göz nuru dıenler -2 Twisted Evil
8 Yanıt
T
TanerUNER ⭐ 19y
#2
pk2 deil dir sanmam..
J
Jigsaw ⭐ 19y
#3
Haha PK 2 diyenler 1'i değil diyenler 2'yi tuşlasın gibi olmuş. Mr. Green Çok güzel kalkan parlaması doğru. +11 veya üstü.
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#4
pk2 deıl bncede

jigsaw bu arada imZan cok güzel Cool
J
Jigsaw ⭐ 19y
#5
Teşekkürler dR.NooB
E
Excrea ⭐ 19y
#6
bende isterim bole bisi Mr. Green
J
Jigsaw ⭐ 19y
#7

bende isterim bole bisi Mr. Green


Ya ben öylesine bi gif animasyon denim dedim. Image ready'de 6-7 frame açtım aldım move yaptım bi sola bi yukarı bi aşağı falan her framede sonra magic eraserla arkaplanları sildim oldu da bitti. Mr. Green
D
dR.NooB OP ⭐ 19y
#8
Güzeldi ama gördğüm en ii imza diyebilirim Cool Hoşuma gıttı baya bnde ıstıom böle bişi Cool

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: