pk2 oLdunu zannetmıom detective
http://www.youtube.com/watch?v=cNgiGg0b ... ed&search=
Hosuma gıttı yha manyak parlıor grandflash baksa ıı olcak galıba Mr. Green
pk2 dıenler -1
pk2 deıl eL emeği göz nuru dıenler -2 Twisted Evil
64 +11 Shield ^^
· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
8 Yanıt
pk2 deil dir sanmam..
Haha PK 2 diyenler 1'i değil diyenler 2'yi tuşlasın gibi olmuş. Mr. Green Çok güzel kalkan parlaması doğru. +11 veya üstü.
pk2 deıl bncede
jigsaw bu arada imZan cok güzel Cool
jigsaw bu arada imZan cok güzel Cool
Teşekkürler dR.NooB
bende isterim bole bisi Mr. Green
bende isterim bole bisi Mr. Green
Ya ben öylesine bi gif animasyon denim dedim. Image ready'de 6-7 frame açtım aldım move yaptım bi sola bi yukarı bi aşağı falan her framede sonra magic eraserla arkaplanları sildim oldu da bitti. Mr. Green
Güzeldi ama gördğüm en ii imza diyebilirim Cool Hoşuma gıttı baya bnde ıstıom böle bişi Cool
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap