
63.Bölüm Fragmanı
· 23 Yanıt · 4.5K görüntüleme 0 okuyor
23 Yanıt
L
Lampard_08
⭐ 17y
benden önce davrandın 😜
Polat vuruluyor offffffff sezon finali yaklaştı iyice
Gel perşembe gelll 😎 🍿
Polat vuruluyor offffffff sezon finali yaklaştı iyice
Gel perşembe gelll 😎 🍿
Aynen katılıyorum sezon finali yaklaştı. Acaba Polat kurtulcak mı ? 🙄 Suikast işide Polat'a patladı, yılan hikayesine döndü Polat'ın hayatı devletten ayrılınca... :? 😄
Perşembe günlerini severim. 😄
Perşembe günlerini severim. 😄
L
Lampard_08
⭐ 17y
Fragman konuşmaları :
Cevat : Yılmaz Bu Ne?
Yılmaz : Kozalak Ağam.
Cevat : Ne Yapmak Lazım?
Adam : Kimi Öldürcez Efendim
İskender : Başbakan
Adam : Ne Zaman ve Nerede
İskender : Öğleyin Başbakanı Camide Öldüreceksin.
Cevat : Yılmaz Bu Ne?
Yılmaz : Kozalak Ağam.
Cevat : Ne Yapmak Lazım?
Adam : Kimi Öldürcez Efendim
İskender : Başbakan
Adam : Ne Zaman ve Nerede
İskender : Öğleyin Başbakanı Camide Öldüreceksin.
S
SuperNaturaL
⭐ 18y
Sezon finali yaklaştı iyice heyacanlandı dizi bakalım Polat nasıl kurtulucak bu durumdan 🤔
Ps:Perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum 🤤
Ps:Perşembeyi sabırsızlıkla bekliyorum 🤤
Aynen katılıyorum sezon finali yaklaştı. Acaba Polat kurtulcak mı ? 🙄 Suikast işide Polat'a patladı, yılan hikayesine döndü Polat'ın hayatı devletten ayrılınca... :? 😄
Perşembe günlerini severim. :D
çok karman çorman bir hal aldı dizi ..
Ve 63.bölüm sezon finali... o kadar ay Polat'a ne olacak diye kafa yoracağız 🍿
sezon finalini güzel bitiriyorlar da polatı anında fark edip vuran korumalar nasıl olurda camide ki o eşgali gözden kaçırırlar neyse zannımca orada çatışma çıkacak 😄
Polat ölsün artık ya millet özenip kurşunların önüne atlayacak nasıl olsa ölmüyorsun 3 tane de yesen xP
Filmin sezon finali güzel olacağa benziyor.
Ancak Polat'ın ölüşünü çok basit buldum.
Ancak Polat'ın ölüşünü çok basit buldum.
Filmin sezon finali güzel olacağa benziyor.
Ancak Polat'ın ölüşünü çok basit buldum.
ölüşünüVuruluşunumu demek istedin?? 😕
Filmin sezon finali güzel olacağa benziyor.
Ancak Polat'ın ölüşünü çok basit buldum.ölüşünüVuruluşunumu demek istedin?? 😕
Normalde ölmesi gerekiyor. 😎
Ölmez o sen rahat ol. 😄 Ne yapar ederler kurtarırlar... 😄
Ölmez o sen rahat ol. 😄 Ne yapar ederler kurtarırlar... :D
Tamam abi rahat olurum. 😈
Rofl.
Polat'ın ölmesi demek Kurtlar Vadisinin bitmesi demek bunu da yapacaklarını hiç zannetmiyorum...
Polat'ın ölmesi demek Kurtlar Vadisinin bitmesi demek bunu da yapacaklarını hiç zannetmiyorum...
Yani bunu IQ seviyesi normal herkes anlayabilir. 😁
Yok öyle bişi. Polat ölür yerine başka bir Polat geçer. Çakır ölürse film biter diyorduk onun yerini Polat almıştı. 😄 Bu Osman Sınav'ın yazdığı mafya filmleri çok tutuluyor... 🙏
Yok öyle bişi. Polat ölür yerine başka bir Polat geçer. Çakır ölürse film biter diyorduk onun yerini Polat almıştı. 😄 Bu Osman Sınav'ın yazdığı mafya filmleri çok tutuluyor... 🙏
'' - Ölmez o sen rahat ol. '' 😁
Ölmediği sürece diziden ayrılacağını sanmıyorum. 😉
Hiç belli olmaz aralarında kötü bir olay geçer yönetmenle vs. ayrılabilir. O bakımdan da düşünmek lazım. 🙄
Hiç belli olmaz aralarında kötü bir olay geçer yönetmenle vs. ayrılabilir. O bakımdan da düşünmek lazım. 🙄
Tesadüfler olasılık değildir. 😗
A desem,b olacak. Bu konuya bu kadar yorum fazla. 😈
R
RollsRoyce
⭐ 19y
Hiç belli olmaz aralarında kötü bir olay geçer yönetmenle vs. ayrılabilir. O bakımdan da düşünmek lazım. 🙄
KVP'nin yapımcısı Polat'ın öz kardeşi aralarında kötü birşey geçmez bu film 10 sene daha sürer ama Polatlar değişir mi orası bilinmez ama şuan için Polat ölmez yerine geçicek adam yok.Muro mu geçsin 😁 (aslında fena olmaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap