http://2p.com/3801210_1/Blade-amp-Soul- ... by-Ink.htm
Son gelen güncellemeden sonra 6 saat içinde 1,500,000 oyuncu oyundaydı...
bunlardan 1' i benim summer3:
6 Saat içinde 1,500,000 kişi [BnS]
· 13 Replies · 2.3K views 0 reading
13 Replies
nasıl bi oyun hacım. ?
kötü, orta, iyi, harika, müthiş, wooow
diye bir sıralama yaparsak müthiş diyebilirim.
diye bir sıralama yaparsak müthiş diyebilirim.
eyvallah bi ara indiricem. 🤤
Bunun Eu serveri ne zaman çıkacak 😞
Keşke bende çinli olsaydım 😞
Keşke bende çinli olsaydım 😞
Bu mesaj Allah diyen koyun rumuzlu uyeden alinti yapildi
Çinde otlama qeyfi reel. biggrint1
Bunun Eu serveri ne zaman çıkacak 😞
Keşke bende çinli olsaydım :(
Çinde otlama qeyfi reel. biggrint1
Bu mesaj Allah diyen koyun rumuzlu uyeden alinti yapildi
2014 dediler bekliyoruz bizde böyle ailecek
Bunun Eu serveri ne zaman çıkacak 😞
Keşke bende çinli olsaydım :(
2014 dediler bekliyoruz bizde böyle ailecek
Slim Shady
⭐ 14y
Bugün koyun ile araştırdık cidden güzelmiş oyun.
beklemedeyim fenaymış gameplaylerini izledim youtubedan cidden harika
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !Bende gameplay izledimde magelerin bi skilli atması 1 dakika sürüyor mübarek ne iştir anlamadım 😞
pay to play mi b&s
Bu mesaj K0mpedan rumuzlu uyeden alinti yapildi
Abi force masterdan mı bahsediyorsun bilmiyorum ama çatur çutur sallıyorlardı.
Bende gameplay izledimde magelerin bi skilli atması 1 dakika sürüyor mübarek ne iştir anlamadım :(
Abi force masterdan mı bahsediyorsun bilmiyorum ama çatur çutur sallıyorlardı.
[tag]K0mpedan[/tag]
Oyunda yavaş olan hiçbir karakter yok 30lv altında olan bütün karakterler yavaş oluyor max levelde böyle bir sıkıntı yok artı olarak fm çok seri bir sınıftır.
[tag]Crusade[/tag]
Kore server'ı p2p, çin server'ı f2p, eu/na ilk ağızdan çıkan bir bilgi yok ama ücretli olucak büyük bir ihtimal ncsoft sonuçta
Oyunda yavaş olan hiçbir karakter yok 30lv altında olan bütün karakterler yavaş oluyor max levelde böyle bir sıkıntı yok artı olarak fm çok seri bir sınıftır.
[tag]Crusade[/tag]
Kore server'ı p2p, çin server'ı f2p, eu/na ilk ağızdan çıkan bir bilgi yok ama ücretli olucak büyük bir ihtimal ncsoft sonuçta
Log in to write a reply.
Log In