Icerige atla
Extraloob

6. isy kill

· 24 Yanıt · 1.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
melhmet ⭐ 18y
#21
burası so ss ve video bölümü istedim kadar ss yada video koyarım


kimse sana yok şu kadar olmaz yok bu kadar olmaz demiyor..sadece konuları birleştir..mesela isy leri tekbaşlıkta tgleri tek başlıkta..adam 100 tane demon kesmiş hepsini ayrımı koyacak..eğer öyle olursa diğer paylaşımcıların hakkını yiyerek onların konularının arkada kalmasına neden olunur...anlayışlazım biraz.
M
melhmet ⭐ 18y
#22
tamam siz haklısınız bitane adam gibi yorum yapan yok zaten sinir ediyonuz adamı hep


bu arada herkes senin suyuna gidecek yorum yapmak zorunda değil..
E
Exa ⭐ 17y
#23
Kesmişsin tamam güzel ama screenshoot bölümünü açtığımda da sürekli görmek bıkıyor.
S
SuS3 OP ⭐ 18y
#24
screenshot&video ^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: