Icerige atla
Extraloob

47 Ronin

· 9 Replies · 3.2K views
Saian S.S
Saian S.S OP ⭐ 19y
#1


"Ronin" Japon kültüründe efendisiz kalmış samuray savaşçılarına verilen isimdir. Lord Asano'nın himayesinde huzurlu bir hayat süren Ako halkı ve onların koruyucu savaşçıları olan samurayların düzeni, İmparator Shogun Tsunayoshi'nin Lord Kira eşliğinde ülkeye gerçekleştirdiği ziyaret ile alt üst olacaktır. Zira Kira'nın Asano için hain planları vardır. Diğer yandan melez Kai, Lord Asano'nın kızı Mika'yı imkansız ve tutkulu bir aşk ile sevmektedir. Ama Kira'nın planlarında hem Ako'yu hem Mika ele geçirmek vardır...
Carl Rinsch'in yönetmen koltuğuna oturduğu filmin senaryosunu Hossein Amini ve Chris Morgan beraber kaleme aldılar. Filmin başrollerinde ise Keanu Reeves, Hiroyuki Sanada ve Kô Shibasaki paylaşıyor.



Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
9 Replies
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#2
Filme giden yorumlarını yazabilirmi , bende gitcektim imdb puanını 6.7 görünce vazgeçtim
Yaralı style
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#3
Bence fena film değildi, benim tek beklentim(spoiler)
Spoiler
özelliğini daha çok yerde görebilmekti, veya daha fazla rage sahnesi olabilirdi, Keanu Reeves olunca insan o matrixteki heroic sahneleri arıyor, rage sahnelerini.
Bilmiyorum, o kadar kötü bir film değildi aslında. İzlenebilir, ama büyük umutlar beslemeyin.
B
Ben de ⭐ 17y
#4
Film 4 ya da 5 sahneden oluşuyor, gerisi tırt. Sinemaya gidip izlenecek bir film değil bence. Hobbit'e gitmediysen ona git.
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#5
Filme gittim, konusu güzel fakat uzakdoğu filmlerinden beklenilen aksiyon ve adrenalini bulamadım.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
F
frityus ⭐ 17y
#6
Hikayeyi gayet güzel yansıtmışlar herkesin şikayeti aksiyon az olması ve haklılarda fakat film geneli gayet iyi
Saian S.S
Saian S.S OP ⭐ 19y
#7
Not: Filmin sonunda 47 Ronin'in hala mezarını her sene binlerce kişi ziyaret ediyor diye bir not düşmüşler.
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
Violent Arise
#8
İlk çıktığı zamanlarda büyük ümitlerle gittim beklentilerimi karşılamadı. Roninlerin hikayesi daha iyi anlatılabilirmiş...
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#9
Hikayesi gerçek kurgu iyi değil, İp Man'ı izlediyseniz o filmde Japonların Çin'i istilasını ve yapılan zulmü ne kadar iyi kurguladıklarını görmüşsünüzdür. Duygu aksiyon komedi hepsi var İp Man'da, hem gülüp hem ağlatıyor hemde sürükleyici. Ama 47 ronin o kadar başarılı değil duygulu sahnelerde duygulandıramıyor aksiyon sahnelerinde haz veremiyor.

[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: