Icerige atla
Extraloob

4.5G Deneyenler Buraya

· 4 Yanıt · 5.2K görüntüleme
Ufck
Ufck OP ⭐ 16y
#1
Merhaba arkadaşlar bugün 4.5G ye geçmiş bulunmaktayız . sizlerin deneyimleriniz nedir en son gördüğünüz hız nedir 😊 Görüşleriniz nelerdir ?

Not:SpeedTest`e çok kapılmayın paketinizi sömürmesin 😊
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
4 Yanıt
Kalkandelen
#2
Ben tam anlamadım İphone 6 kullanıyorum lakin bende 4.5 G yazmıyor 4 G yazıyor sizde ne yazıyor 😄
vsroeditor.com
#3
Şirket hattımıza geldi, Mobil veri simgesi üzerinden "4G" yazması bile mutluluk verici. Hızını ölçmedim lakin eskisi hızlıydı, bu ondanda hızlı. Birde şirket hattımıza ek olarak her ay 2 katı hediye net veriyor. Toplam 40GB 😄
[F 197, 28)]vsroeditor.com | [/COLOR][F Developer & PK2 Editör | Sunucu, Guard, Event Bot, Kurulum, Eğitim vb.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: