Arkadaşlar benim pc 8 li pt yi kaldırmıyor.
Ben 1 warior, 1 cleric, 2 staff çar açsam pt nasıl olur, ayakta kalırmı?
Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler
4 lü party
· 10 Yanıt · 4.9K görüntüleme 0 okuyor
10 Yanıt
Pek faydalı bir party olucağını sanmıyorum. Party yapmanın anlamı party yaratıklarını seri bir şekilde öldürerek exp almak bence. Bu şekilde party yaratıklarını kessen bile çok yavaş olucaktır 😊
Botun Sbot ise SbotMod kiralamanı öneririm.
ama 8 clientte pc ye çok gelir arkadaş 😞
altı üstü
i3 işlemci (2.4 ghz)
2 gb ddr3 rem
1 gb da ekran kartı war 😞
altı üstü
i3 işlemci (2.4 ghz)
2 gb ddr3 rem
1 gb da ekran kartı war 😞
Botun Sbot ise SbotMod kiralamanı öneririm.
Sbotmod?
Sbotun ücretli clientless eklentisi. Bu eklenti ile o pcde 15 çar açarsın. Fiyatı 7tl 28gün.
way anasını 😄
1gb ram'le 3 char actım sen rahat 5-6 char acarsın...
2 Chara gir sonra 70-80 tane firefox ac sro 400 mb ram harcıyorsa 150 ye filan düsürür sonra firefoxu kapa işe yarıyo..
2 Chara gir sonra 70-80 tane firefox ac sro 400 mb ram harcıyorsa 150 ye filan düsürür sonra firefoxu kapa işe yarıyo..
Yaralı style1gb ram'le 3 char actım sen rahat 5-6 char acarsın...
2 Chara gir sonra 70-80 tane firefox ac sro 400 mb ram harcıyorsa 150 ye filan düsürür sonra firefoxu kapa işe yarıyo..
Böyle bişey mümkün mü? Doğruysa deneme yapıcam Pc çökmez inş 😄
😄 ben okurken koptum walla 😄 70-80 firefox 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap