Icerige atla
Extraloob

4 lü party

· 10 Yanıt · 4.9K görüntüleme
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar benim pc 8 li pt yi kaldırmıyor.
Ben 1 warior, 1 cleric, 2 staff çar açsam pt nasıl olur, ayakta kalırmı?
Görüşleriniz için şimdiden teşekkürler
10 Yanıt
Y
YuGoWorld ⭐ 16y
#2
Pek faydalı bir party olucağını sanmıyorum. Party yapmanın anlamı party yaratıklarını seri bir şekilde öldürerek exp almak bence. Bu şekilde party yaratıklarını kessen bile çok yavaş olucaktır 😊
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#3
Botun Sbot ise SbotMod kiralamanı öneririm.
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#4
ama 8 clientte pc ye çok gelir arkadaş 😞
altı üstü
i3 işlemci (2.4 ghz)
2 gb ddr3 rem
1 gb da ekran kartı war 😞
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#5
Botun Sbot ise SbotMod kiralamanı öneririm.


Sbotmod?
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#6
Sbotun ücretli clientless eklentisi. Bu eklenti ile o pcde 15 çar açarsın. Fiyatı 7tl 28gün.
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#7
way anasını 😄
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#8
1gb ram'le 3 char actım sen rahat 5-6 char acarsın...
2 Chara gir sonra 70-80 tane firefox ac sro 400 mb ram harcıyorsa 150 ye filan düsürür sonra firefoxu kapa işe yarıyo..
Yaralı style
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#9
1gb ram'le 3 char actım sen rahat 5-6 char acarsın...
2 Chara gir sonra 70-80 tane firefox ac sro 400 mb ram harcıyorsa 150 ye filan düsürür sonra firefoxu kapa işe yarıyo..

Böyle bişey mümkün mü? Doğruysa deneme yapıcam Pc çökmez inş 😄
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#10
😄 ben okurken koptum walla 😄 70-80 firefox 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: