Lenneth: daha eski nickimi doğru düzgün yazamıyor 😆
Zeratul: pek bir konuşmuşluğum yok ama charlarına hasta oluyorum.
Nina: aynı bölümü okuyoruz
AXL
Metover
Wax Whine
>>>| 3 Üye 3 Yorum |<<<
· 884 Yanıt · 116K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 36 / 44
Yanıtlar
N
NightStalker
⭐ 19y
AXL: Keşke nick değişmeseydi
Metover: PS uzmanı 😎
Wax Whine: 🙏
------------
EliteTurk
bittersweet
Extrowe
Metover: PS uzmanı 😎
Wax Whine: 🙏
------------
EliteTurk
bittersweet
Extrowe
EliteTurk:pek konuşmuşluğum yok
bittersweet:pek konuşmuşluğum yok
Extrowe:pek konuşmuşluğum yok
AXL
Maji
Prada
ps
@Night
neden bro bunun neyi var.Yalnız lima devam eder sen bana lima desende olur biggrint1
bittersweet:pek konuşmuşluğum yok
Extrowe:pek konuşmuşluğum yok
AXL
Maji
Prada
ps
@Night
neden bro bunun neyi var.Yalnız lima devam eder sen bana lima desende olur biggrint1
J
Journalist
⭐ 19y
AXL: Limanerg 😘
Maji: Cumartesi günü buluşacağız 🍺
Prada: Esker 😘
-------
Journalist
extraloob
Xanthos
Maji: Cumartesi günü buluşacağız 🍺
Prada: Esker 😘
-------
Journalist
extraloob
Xanthos
Journalist: ARKO 😘
Xanthos: Master of Silkroad
extraloob: TheGodfather
Xanthos: Master of Silkroad
extraloob: TheGodfather
Journalist : Var dediler geldik 😈
extra : enlerde oy vermedim bana dolama ihtimali yüksek 😈
xanty : ekinler dize kadar xanty gel bize kadarrrrrrrrr ama pazar gideceğim yahu 😈 😁
Nina
Metover
Wax Whine
extra : enlerde oy vermedim bana dolama ihtimali yüksek 😈
xanty : ekinler dize kadar xanty gel bize kadarrrrrrrrr ama pazar gideceğim yahu 😈 😁
Nina
Metover
Wax Whine
[ek #12654]
Nina: İyi bir insan 😜
Metover: Değişik bir insan 😜
Wax: Kral bir insan 😎 ❤️
AXL
Avasin
wT
Metover: Değişik bir insan 😜
Wax: Kral bir insan 😎 ❤️
AXL
Avasin
wT
AXL : aaah Mert ❤️
Avasin: Kendim gibi severim harika bir insan 😎 😜
wT: Hiç sohbet etmedim ama etmek isterim ❤️
Metover
Josephine
Fahmlugat
Avasin: Kendim gibi severim harika bir insan 😎 😜
wT: Hiç sohbet etmedim ama etmek isterim ❤️
Metover
Josephine
Fahmlugat

N
NightStalker
⭐ 19y
Metover: PS ciiiii mert 😜
Josephine: İmzası çok güzel^^
Fahmlugat: Bu aralar görüyorum ama hakkında bişi diyemicem
---------------------------
Avasin ❤️
Roxas
NightStalker
Josephine: İmzası çok güzel^^
Fahmlugat: Bu aralar görüyorum ama hakkında bişi diyemicem
---------------------------
Avasin ❤️
Roxas
NightStalker
Avasin: Onsuz nefes alınmaz ailemizin doktoru 😆
Roxas : Hatasız kul olmaz,Yanlış bulan
NightStalker : Eski ismi PASTIRMA 😆 😁
------------
Journalist
hmzsnmz
Maynard
Roxas : Hatasız kul olmaz,Yanlış bulan
NightStalker : Eski ismi PASTIRMA 😆 😁
------------
Journalist
hmzsnmz
Maynard
Journalist: ARKOOOOOOOOOOOOOOOO
hmzsnmz: Çapkın vatandaş 😆
Maynard: Pek tanımasamda iyi birine benziyor 😆
Limanerg
Xanthos
JetHomme
hmzsnmz: Çapkın vatandaş 😆
Maynard: Pek tanımasamda iyi birine benziyor 😆
Limanerg
Xanthos
JetHomme
Limanerg Eski nickinemi ne döndü çok karıştırdım 😜
Xanthos Vallahi sitede onun kadar sert birini tanımıyorum 😆
JetHomme Çok iyi birisi Sbot işleriylede uğraşıyor bence Her rengi kaldırabilir ❤️
Guathema
Josephine
EmmaW
Xanthos Vallahi sitede onun kadar sert birini tanımıyorum 😆
JetHomme Çok iyi birisi Sbot işleriylede uğraşıyor bence Her rengi kaldırabilir ❤️
Guathema
Josephine
EmmaW
Guathema: Zszc Silk Satıcısı yakında kendisine bayilik acacaz 😆
Josephine: Tanıtma fastında resmi gördüm cool adam 😎 hele o o dudak buruşu 😜
EmmaW: Bi ara baya konuştuk
----
SarkoLata
Metover
Wax Whine
Josephine: Tanıtma fastında resmi gördüm cool adam 😎 hele o o dudak buruşu 😜
EmmaW: Bi ara baya konuştuk
----
SarkoLata
Metover
Wax Whine
SarkoLata İyi biri 😜
Metover İmza avatar yapımcısı ondan başkasına yaptırmadım 😆
Wax Whine Bizim burdan ama hiç görüşmedik 😜 Uni için aramızda değil 🙄
Guathema
Mirage
SnowFlake
Metover İmza avatar yapımcısı ondan başkasına yaptırmadım 😆
Wax Whine Bizim burdan ama hiç görüşmedik 😜 Uni için aramızda değil 🙄
Guathema
Mirage
SnowFlake
SarkoLata İyi biri 😜
Metover İmza avatar yapımcısı ondan başkasına yaptırmadım 😆
Wax Whine Bizim burdan ama hiç görüşmedik 😜 Uni için aramızda değil 🙄
Guathema
Mirage
SnowFlake
Guathema: bu aralar ikilem içerisinde, aslında imza avatar nick üçlüsünde olduğu için üçlem denebilir. 😜
Mirage: büyük buton yakalama projesi.
SnowFlake: bir keresinde bro demiştim sonra anladım biggrint1
Metover
NoMoreLove
Tabii ki Josephine.
Metover: Çakma ps'ci 😜
NML: Forumun en karizma insanlarından yavvv 😜
Josephine: TKP 🤘
Limanerg
Avasin
WaxWhine
NML: Forumun en karizma insanlarından yavvv 😜
Josephine: TKP 🤘
Limanerg
Avasin
WaxWhine
N
NightStalker
⭐ 19y
Limanerg: AXL'ydi değişti iyi oldu
Avasin: Doktorumuz onu çok seviyoreeeee 😘 ❤️
WaxWhine: Aramızda değil uni sebebiyle en kısa zamanda gelmesini umut ediyoruz
--------------------
extraloob
Mirage
NightStalker
Avasin: Doktorumuz onu çok seviyoreeeee 😘 ❤️
WaxWhine: Aramızda değil uni sebebiyle en kısa zamanda gelmesini umut ediyoruz
--------------------
extraloob
Mirage
NightStalker
extraloob Kolay kolay cevap vermez ama hep takibimizde 😜 siteyi en yukardan takip eden üstad 🙏 😜
Mirage Dostummmmm 😆
NightStalker Nick acaip 😜
Guathema
EmmaW
Guernica
Mirage Dostummmmm 😆
NightStalker Nick acaip 😜
Guathema
EmmaW
Guernica
Guathema: Hep kendisini yazıyor bişi demicem artık bb 😜
EmmaW : Csro ile ilgili konusmustuk bi ara
Guernica : Tanımıyorum
-----------------------------------------------------
Maynard
Avasin
Limanerg
EmmaW : Csro ile ilgili konusmustuk bi ara
Guernica : Tanımıyorum
-----------------------------------------------------
Maynard
Avasin
Limanerg
Maynard: Maynard 😜
Avasin: Hiç sevmem bu çakalı ❤️
Limanerg : Sanırım benden bahsediyorsun. 😜 Biraz klasik olacak ama ROCKER 🤘
Limanerg
Maynard
Avasin
Avasin: Hiç sevmem bu çakalı ❤️
Limanerg : Sanırım benden bahsediyorsun. 😜 Biraz klasik olacak ama ROCKER 🤘
Limanerg
Maynard
Avasin
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap