Icerige atla
Extraloob

3 üye 3 tanım

· 483 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 9 / 25
Yanıtlar
T
TitusPullo ⭐ 19y
#161
berkomu: tanımıyorum
gscihan: Profesyonel bir xbow kullanıcısı. Ayrıca xbow buildini bana öğreticek olan kişilik
screamadle: KO'da Sırtımı yasladığım Warriorum benim. Kahramanımsın xD Daima yanında olucam heallerim ile. Asla yatırmam seni^^

TİTAN SIRA ATLAMA

rallici33:
hmzsnmz:
tester:
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#162
rallici33:Tanımıyorum
hmzsnmz:Sitemizin en aktif d.modlarından geceleri msnden az takılıyorum Zevkli oluyo 😜
tester: Sitenin ilk üyelerinden Birşeyi test etmek için açılmış,Aylardır girilmiyor 😆

gscihan 😜
JasonWalker
BrendiBelle
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#163
gscihan :geceleri msn den bana takılan dostum xD
JasonWalker : kaan işte herşeyi yapan adam xD
BrendiBelle : hatun nickli dostum 😁

GodOfWar
_CaspeR_
_Darkness_
[ek #12654]
F
#164
GodOfWar sitemizin eski G.modlarından
_CaspeR_ moderatör ama muhabbetimiz yok
_Darkness_ Bu arkadaştan isyutaru çok çekti allah unique lere sabır versin

TiTaN_
XLaw
XRay
Q
Quensis ⭐ 19y
#165
TiTaN_ : Yine kendimi tanımlıyorum offf 😄 Sitemizin Ps Userlerinden. 😁
XLaw: Çok sevdiğim ve Photoshopta kendini her gün geliştiren arkadaşım.
Xray: Çok sevdiğim Photoshop'u bana öğreten arkadaşım.

Morwena:
Xray:
XLaw:
U
Uykucu ⭐ 19y
#166
G.Mod
İmzamı yapan arkadaş
Ps'de kendini geliştiren birisi

Mr_DangeR 😄 😄
BaTTeRST
Jigsaw 😄
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#167
Cok Muhabettimiz Olmasada Sevdigim Birisi.
Bilgisayar Konusunda Herseyi Danısabilecegim 2. Kisi birincisi Titus Pullo 😊
Samuray Cem Abi 😊

Majestic
Blacklight(Morfeux)
Titus Pullo
B
bannedddd ⭐ 19y
#168
Majestic: Gayet iyi, efendi, sevdiğim bir arkadaşım.
Blacklight (Morfeux): Yorum yok konuşmadım hiç.
Titus Pullo: bkz: Blacklight açıklaması. 😜

DaWixed:
_Darkness_:
Mighty:
F
#169
DaWixed tanımıyorum
_Darkness_ unique avcısı
Mighty bkz:DaWixed
Xray
TiTaN_
hmzsnmz
Q
Quensis ⭐ 19y
#170
Sitemizin En iyi Ps useri bence Ustam. 😘
Sitemizin en sexy imzalarından birine sahip olan ps user. 😄
Hamza bu sitede belli başlı konularda üstüne kimseyi tanımadığım çok sevdiğim bir arkadaşım. 😘

gscihan:
Titus Pullo:
BaTTeRST
D
dR.NooB ⭐ 19y
#171
gscihan:Pek fazla tanımıyorum.. tanışırız bi ara 😁
Titus Pullo:Yakında Cod-2-4 camiasına atılmayı planlayan iyi bir mod ^^
BaTTeRST:Sevdiğim bir mod. ve iyi ps biliyor ama şuan ki imzası ve avatarı iğrenç 😁 (kaldırmış niyahet xD ) 😜

dR.NooB 😁 :
D34tHGu4Rd :
TiTaN_:
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#172
dR.NooB : OldSchool ^^
D34tHGu4Rd : sitemizin PS user larından
TiTaN_:yeni nicki ➡️ SakuraKenji olan can dostum güzel insan ^^


hmzsnmz
SakuraKenji
JasonWalker
[ek #12654]
Q
Quensis ⭐ 19y
#173
hmzsnmz:Spor Aktüel bölümünde hiçbirşeyi kaçırmayan can dostum güzel insan. 😘
Sakurakenji:Eski nicki TiTaN_ dı galiba imzasını hala değiştirmemiş çiçeği burnunda d.mod. 😆
JasonWalker:Sitemizin Silkroad konusunda en çok çalışan Glob. Modu.

hmzsnmz:
Miyoki:
SakuraKenji:
Q
Quensis ⭐ 19y
#174
hmzsnmz = Çok iyi işler çıkartan kral mod.
SakuraKenji = Bende bu kim diyordum yeni nicki çok yakışmış Titan'a.
Jas>
dR.NooB
black_gold
jasmindemir

?


Pardon.Aynı anda atmışız hemen hallediyorum. ☕

dR.NooB:Ps konusunda yardımcı olduğum sevgili arkadaşım.
black_gold:Açtığı bir konudan ilgimi çeken bir user.
jasmindemir:Daha önce hiç görmediğim user.

hmzsnmz:
Miyoki:
SakuraKenji:
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#175
hmzsnmz:Hamza 😁
Miyoki: Canı sıkılınca Nick degiştiren Sevdigim Biri 😁
SakuraKenji: Saki 😁


gscihan
Tombalaci_46
ilkercindik
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#176
gscihan :Cihan 😁
Tombalaci_46 : Private server bölümünde görevli olan Dmod Arkadaşım
ilkercindik : uzun süre sonra yeniden msn de görüştügüm mod arkadasım


Morwena:
Majestic:
Kemalist:
[ek #12654]
M
Mumya ⭐ 19y
#177
Morwena: Hiç konuşmadığın gmod
Majestic: Çok sevdiğim bir gmod
Kemalist: Eskiden onun sayesinde az botla kasmadık xD

Mumya ^^
Jesuswan
SakuraKenji
J
#178
Mumya : Son zamanlarda forumda çok aktif olan bir üyemiz.
Jesuswan : Sevdiğim bir adminimiz..
SakuraKenji : Nickini değiştirmiş olan titan sanırım.. 😊

Majestic
GodOfWar
screamadle
M
Mumya ⭐ 19y
#179
ExLtaki değerli kişilerden biri
Sanırım gmoddu hatırlamıyorum
Fazla mesajını görmesemde az olan mesajlarımdan anladığım kadarıyla güzel insan 😊

gscihan
hmzsnmz
dR.NooB
B
bannedddd ⭐ 19y
#180
gscihan: ii bir insan. xD (kafiyeli mi oldu ne.)
hmzsnmz: (bkz: gscihan açıklaması)
dR.NooB: eski bir deneme modumuz. 😊

Miyoki:
MeLiK:
Harmonia :P:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: