Icerige atla
Extraloob

3 üye 3 tanım

· 483 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 5 / 25
Yanıtlar
A
Audrey ⭐ 19y
#81
Penny'nin imzasını taşıyan şanslı bir d.mod arkadaş.
İmzasını yaptığım arkadaşım.
Char yapılandırmaları konusunda bilgili bir d.mod.

Wicked
XLaw
hmzsnmz

can2n imzası Ronin'yapmıs :?
A
Audrey ⭐ 19y
#82
By_Kazuya:Tanışma fırsatımız olmadı
XLaw:Tanışma fırsatımız olmadı
BaTTeRST:Sevdigim Bir mod, Ps Bölümünde muhteşem paylaşımları var, O tek kelimeyle bir abaza 😆 😜

ilkercindik
JasonWalker
gscihan 😜



ilkercindik:harika görseller hazırlayan ve prolar yapan bir modumuz
JasonWalker:harika pro.lar hazırlayan bi yeşilimiz
gscihan pek bişey hazırlamayan ama sorunlarımıza çare bulan bi modumuz 😁

Colin
Jigsaw
OneEyedJack
J
#83
Colin: sitede sevdiğim saygılı ve iyi ahlaklı bir üyemiz 😊
Jigsaw: mükemmel bir insan, mükemmel bir php coder 😊
OneEyedJack: sitede güzel paylaşımları bulunan , sevdiğim bir d.modumuz. 😊

Net_Warrior
RavenRiley
Remi
U
Uykucu ⭐ 19y
#84
Penny'nin imzasını taşıyan şanslı bir d.mod arkadaş.
İmzasını yaptığım arkadaşım.
Char yapılandırmaları konusunda bilgili bir d.mod.

Wicked
XLaw
hmzsnmz

can2n imzası Ronin'yapmıs :?

Orda Bana Dedi.
A
Audrey ⭐ 19y
#85
Penny'nin imzasını taşıyan şanslı bir d.mod arkadaş.
İmzasını yaptığım arkadaşım.
Char yapılandırmaları konusunda bilgili bir d.mod.

Wicked
XLaw
hmzsnmz

can2n imzası Ronin'yapmıs :?

Orda Bana Dedi.

ok

Paris
Acid_
GodOfWar konuyu dagıtmıyak xD
B
#86
mesajlarını tek bir yerde gördüğüm playboy ^^
sitenin en güzel char ilanına sahipti
hercümleninsonun alabildiği kadar nokta tavrını koyan abimiz ^^.........


dr.noob
BaTTeRST
ilkercindik
T
TitusPullo ⭐ 19y
#87
dr.noob -dr. Çaylak
BaTTeRST- hafta sonuna map arşivini bitirmeye söz veren EXL ' Team Dosya arşiv sorumlusu ^^
ilkercindik- Ps Profesyonel Kullanıcısı.

Majestic
_Alone_
hmzsnmz
O
os1 ⭐ 19y
#88
Majestic:Sitemizde sevdiğim bir global moderatör
_Alone_:Mert abi bana ps yi öğreten
hmzsnmz:D.mod
-------------------------------------------------
Morwena
WaR_LorD
TiTaN_
S
#89
harry potter hastası
sitenin en çok çalışanı
sitenin en sıcak kanlı kişisi

Harmonia
macrocheck
just_life 😜
A
Audrey ⭐ 19y
#90
Harmonia : Veda eTTi bize ve doldurulıyacak bir boşlula biraktı bizi...
macrocheck:iyi bir d.modumuz
just_life: rocker+kendini bilmeyenden ne beklenir

Ps: just_life latife ediyorum cnm hehehe 😁
U
Uykucu ⭐ 19y
#91
3 İsim!!!
A
Audrey ⭐ 19y
#92
3 İsim!!!

sorry geliyor...

Pennywise
Jim

Colin 😈
S
#93
Harmonia : Veda eTTi bize ve doldurulıyacak bir boşlula biraktı bizi...
macrocheck:iyi bir d.modumuz
just_life: rocker+kendini bilmeyenden ne beklenir

Ps: just_life latife ediyorum cnm hehehe 😁

hehehe 3 isimmmmm nerde adaama baq sen kendini sanki çok bilion 😁 😁 😁
E
Espio ⭐ 19y
#94
BaTTeRST Benimle aynı zamanda mod olan kişilil
Titus Pullo Msnden 7/24 çıkmayan kişi
screamadle Her online oyunun taddına bakan Gonyometre gibi uğursuz satılmayan bir charı olan karizmatik kişi

hmzsnmz (böle yazılıyodu heralde 😁)
SaGoPaKaJmEr
Espio
O
#95
Uygundur yazmasından bıktığım insan ^^
Kemal abimi gerçekten severim gerçi hiç kasmadı beni ama xD
Eggh?Diyecek söz yok..
----------------------------------------------------------
Majestic
Colin
TwiLighT
B
#96
hmzsnmz:çok iyi gerçekten kişiliği düzgün bi arkadaşımız
SaGoPaKaJmEr:g.modumuz.konuşmuşluğumuz yook ama ii bi kişilik
Espio:gerçekten verdiği sözü tutan tek kelimeyle mükemmel bi dost

gscihan
ilkercindik
BrendiBelle
E
Espio ⭐ 19y
#97
gscihan : Bana hala kola borcu olan kişi
ilkercindik : bana imza yapacak olan kişi (kendisi bunu bilmiyo 😁)
BrendiBelle Mükemmel kelimesi bile onu açıklayamaz ^^


Majestic
Alone
OneEyedJack
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#98
Majestic:Msnden azda olsa konuşma fırsatı buldugum Nick inin çalınmasından yakınan Üye 😁
Alone:Private serverda aynı guildde bulunabilme şansı yakaladıgım üyelerden..
OneEyedJack: Private serverda aynı guildde bulunabilme şansı yakaladıgım üyelerden..


jesuswan 😈
JasonWalker
extraloob
U
Uykucu ⭐ 19y
#99
Gizemli Bir Admin
Paylaşımcı G.mod
O Bir O Bir Admin

Mr_DangeR
gscihan
Jigsaw
O
#100
Bir o kadar tanıyamadım seyrek d.modlardan biri 😊
Çok iyi ve insanlıklı biri ecroyu bırakmasaydı daha güzel olurdu ama neyse... (:
Cem abim 1 seneyi geçti her gün imza istediğim ama bi türlü yapmayan çok nice bi abi 😁
------------------------------------------------------------------------------------
batuknight
tombalaci46
_Alone_

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: