Icerige atla
Extraloob

3 üye 3 tanım

· 483 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 18 / 25
Yanıtlar
A
Agilla ⭐ 18y
#341
ironEye : Acayip Bir Arkadasımız Cok İyimser Acık Uçuk
just_life: İyibir Extraloob Üyesi
ARK0: İyimir Arkadasımız 😄

OsmanGelincik:
Paris:
just_life:
T
TitusPullo ⭐ 19y
#342
screamadle: O bir muhteşem kişilik o bir alkolic. O bir Paraşütter xP O bir ki en karizma Admin.
Pettigrew: Aramızdan bi ayrılır gibi oldu lakin sebebini anlamadığım old user^^
Respect: bizim respect işte yaw. "gscihan" hatırlarmısınız bilemem ^^

Majestic
SnowFlake
belirsizzzz
J
Journalist ⭐ 19y
#343
Majestic:Patron
SnowFlake:Hülya
belirsizzzz:belirsiz işte ya niye kurcalıyoruz 😆

extraloob
BlackRain
ARK0
🍿
C
carwen ⭐ 18y
#344
Majestic:Sitede en sevdiğim kişiliklerden önde gelen abim. 😊
SnowFlake:Sitedeki en çok konuşan karı dırdırı yapan bir insan:D
belirsizzzz:Ercan'ım... 😞
---------------------------------------------------------
ARK0
Spiral
Redefine
C
carwen ⭐ 18y
#345
Majestic:Sitede en sevdiğim kişiliklerden önde gelen abim. 😊
SnowFlake:Sitedeki en çok konuşan karı dırdırı yapan bir insan:D
belirsizzzz:Ercan'ım... 😞
---------------------------------------------------------
ARK0
Spiral
Redefine

Edit:TP'ye yazmıştım..
Ne salağım değiştir yerine alıntı yapmaya basmışım sorry all..
M
#346
ARK0 : Aktivite konusunda kimse eline su dökemez.
Spiral : Msn group muhabbetlerinde sıkça görürdüm bir dönem, severim kendisini.
Redefine : Eski nicki varsa mutlaka tanıyorumdur..

Drotalion
Majestic
Jigsaw
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#347
screamadle: O bir muhteşem kişilik o bir alkolic. O bir Paraşütter xP O bir ki en karizma Admin.
Pettigrew: Aramızdan bi ayrılır gibi oldu lakin sebebini anlamadığım old user^^
Respect: bizim respect işte yaw. "gscihan" hatırlarmısınız bilemem ^^

Majestic
SnowFlake
belirsizzzz


en karimatik admin screamy haaa peki hacım yazdım bunu bir kenara kafam kıyakken hemde dolayacağım bir gün boynuna 😈 😁 😄 😆 😜
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#348
Benime oyum karizma olarak screamy di fakat extranın facebook fotosu yakıyor nötr 😊.
X
XER0 ⭐ 19y
#349
ARK0 : Aktivite konusunda kimse eline su dökemez.
Spiral : Msn group muhabbetlerinde sıkça görürdüm bir dönem, severim kendisini.
Redefine : Eski nicki varsa mutlaka tanıyorumdur..

Drotalion
Majestic
Jigsaw


drotalion: Nickini yazması en zor olan global mod 😁
Majestic: Olmassa olmaz 🙏
Jigsaw: pisikopat 😆



ScREaM oF HaTE
Amy Lee
CapsLock
A
addIcFb ⭐ 19y
#350
ScREaM oF HaTE : Bi Fikrim Yok.
Amy Lee : Sitede Sayılı kişilerden..
CapsLock: Henuz konuşma fırsatı bulamadığım member..

WindTalker
AmyLee
addIcFb
C
carwen ⭐ 18y
#351
WindTalker:Biricik ortağım lol:D
Amy Lee:Eva hayranı 🙄
addIcFb:Tanımıyorum.
---------------------------------------
Me
Maserati
bekocu
X
XER0 ⭐ 19y
#352
Pettigrew: 600 mesaj yapmak üzere olan mod 😎
Maserati:Yeni modaretörlerden 😎
bekocu: tanımıyorum 🙄



WindTalker
Amy Lee
ChrsNYC
J
Journalist ⭐ 19y
#353
WindTalker:Gece kuşlarına artık pek uğramayan moderatör.
Amy Lee:iyi bir moderatör.
ChrsNYC:değerli sözlük yazarlarından birisi.



extraloob
Majestic
ARK0
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#354
extraloob:Site agası :p
majestic:değerli modumuz
arko:gece kuşu 😄

windtalker
jesuswan
Paris
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#355
windtalker: Fazla tanımıyorum
jesuswan: Gaia'da yakından tanıma fırsatı bulduğum değerli insan
Paris : Fazla tanımıyorum - O bir playboy 😄


Respect
ARK0
tombalacı_46
Windy
Windy ⭐ 19y
#356
Respect: gscihankenki hallerini bildiğim sitemizin gururu(shaitan kesme rekoru 😄 )

ARK0: gece kuşlarını canlandırmayı sağlayan yakında d.mod olucak üye 😜

tombalacı_46: fazla tanımıyorum..eski dmodlardandı sanırım



WindTalker
BrendiBelle
belgther
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#357
Respect:O kim yaaa 😄
ARK0:Nickini gördüğümde tıraş köpüğü aklıma gelen bir üye
tombalaci_46:Pk2 eski user.

CaN_KsK
belghter:
drotalion
X
XER0 ⭐ 19y
#358
bir atlama olmuş atlananlarada yazayım..

WindTalker: Evanescence ci (:
BrendiBelle: Karizmatik modaretör(: 😎
CaN_KsK: KarşıyakaLee 😜
belghter: botyapanbot yaparsa hiç şaşırmayacağım 😄 global bot pardon mod 😆
drotalion: ne zaman görsem aklıma Clientless geliyor ... 😆


Amy Lee
ARK0
ironEyE
R
Redefine ⭐ 19y
#359
Amy Lee:Görevini düzgün yapan çalışkan mod ^^
ARK0:Ayın üyesi
ironEyE:Tanımıyorum ^^

RedeFine:
Black Rain:
addIcFb:
J
Journalist ⭐ 19y
#360
RedeFine:Bahçelievlerde oturan D.mod
Black Rain:beğenilen moderatörlerden biri
addIcFb:Futbol tutkunu D.mod


ChrsNYC:
Respect:
ARK0:

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: