ironEye : Acayip Bir Arkadasımız Cok İyimser Acık Uçuk
just_life: İyibir Extraloob Üyesi
ARK0: İyimir Arkadasımız 😄
OsmanGelincik:
Paris:
just_life:
3 üye 3 tanım
· 483 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 18 / 25
Yanıtlar
T
TitusPullo
⭐ 19y
screamadle: O bir muhteşem kişilik o bir alkolic. O bir Paraşütter xP O bir ki en karizma Admin.
Pettigrew: Aramızdan bi ayrılır gibi oldu lakin sebebini anlamadığım old user^^
Respect: bizim respect işte yaw. "gscihan" hatırlarmısınız bilemem ^^
Majestic
SnowFlake
belirsizzzz
Pettigrew: Aramızdan bi ayrılır gibi oldu lakin sebebini anlamadığım old user^^
Respect: bizim respect işte yaw. "gscihan" hatırlarmısınız bilemem ^^
Majestic
SnowFlake
belirsizzzz
J
Journalist
⭐ 19y
Majestic:Patron
SnowFlake:Hülya
belirsizzzz:belirsiz işte ya niye kurcalıyoruz 😆
extraloob
BlackRain
ARK0
🍿
SnowFlake:Hülya
belirsizzzz:belirsiz işte ya niye kurcalıyoruz 😆
extraloob
BlackRain
ARK0
🍿
Majestic:Sitede en sevdiğim kişiliklerden önde gelen abim. 😊
SnowFlake:Sitedeki en çok konuşan karı dırdırı yapan bir insan:D
belirsizzzz:Ercan'ım... 😞
---------------------------------------------------------
ARK0
Spiral
Redefine
SnowFlake:Sitedeki en çok konuşan karı dırdırı yapan bir insan:D
belirsizzzz:Ercan'ım... 😞
---------------------------------------------------------
ARK0
Spiral
Redefine
Majestic:Sitede en sevdiğim kişiliklerden önde gelen abim. 😊
SnowFlake:Sitedeki en çok konuşan karı dırdırı yapan bir insan:D
belirsizzzz:Ercan'ım... 😞
---------------------------------------------------------
ARK0
Spiral
Redefine
Edit:TP'ye yazmıştım..
Ne salağım değiştir yerine alıntı yapmaya basmışım sorry all..
M
MassiveAttack
⭐ 19y
ARK0 : Aktivite konusunda kimse eline su dökemez.
Spiral : Msn group muhabbetlerinde sıkça görürdüm bir dönem, severim kendisini.
Redefine : Eski nicki varsa mutlaka tanıyorumdur..
Drotalion
Majestic
Jigsaw
Spiral : Msn group muhabbetlerinde sıkça görürdüm bir dönem, severim kendisini.
Redefine : Eski nicki varsa mutlaka tanıyorumdur..
Drotalion
Majestic
Jigsaw
screamadle: O bir muhteşem kişilik o bir alkolic. O bir Paraşütter xP O bir ki en karizma Admin.
Pettigrew: Aramızdan bi ayrılır gibi oldu lakin sebebini anlamadığım old user^^
Respect: bizim respect işte yaw. "gscihan" hatırlarmısınız bilemem ^^
Majestic
SnowFlake
belirsizzzz
en karimatik admin screamy haaa peki hacım yazdım bunu bir kenara kafam kıyakken hemde dolayacağım bir gün boynuna 😈 😁 😄 😆 😜
Benime oyum karizma olarak screamy di fakat extranın facebook fotosu yakıyor nötr 😊.
ARK0 : Aktivite konusunda kimse eline su dökemez.
Spiral : Msn group muhabbetlerinde sıkça görürdüm bir dönem, severim kendisini.
Redefine : Eski nicki varsa mutlaka tanıyorumdur..
Drotalion
Majestic
Jigsaw
drotalion: Nickini yazması en zor olan global mod 😁
Majestic: Olmassa olmaz 🙏
Jigsaw: pisikopat 😆
ScREaM oF HaTE
Amy Lee
CapsLock
ScREaM oF HaTE : Bi Fikrim Yok.
Amy Lee : Sitede Sayılı kişilerden..
CapsLock: Henuz konuşma fırsatı bulamadığım member..
WindTalker
AmyLee
addIcFb
Amy Lee : Sitede Sayılı kişilerden..
CapsLock: Henuz konuşma fırsatı bulamadığım member..
WindTalker
AmyLee
addIcFb
WindTalker:Biricik ortağım lol:D
Amy Lee:Eva hayranı 🙄
addIcFb:Tanımıyorum.
---------------------------------------
Me
Maserati
bekocu
Amy Lee:Eva hayranı 🙄
addIcFb:Tanımıyorum.
---------------------------------------
Me
Maserati
bekocu
Pettigrew: 600 mesaj yapmak üzere olan mod 😎
Maserati:Yeni modaretörlerden 😎
bekocu: tanımıyorum 🙄
WindTalker
Amy Lee
ChrsNYC
Maserati:Yeni modaretörlerden 😎
bekocu: tanımıyorum 🙄
WindTalker
Amy Lee
ChrsNYC
J
Journalist
⭐ 19y
WindTalker:Gece kuşlarına artık pek uğramayan moderatör.
Amy Lee:iyi bir moderatör.
ChrsNYC:değerli sözlük yazarlarından birisi.
extraloob
Majestic
ARK0
Amy Lee:iyi bir moderatör.
ChrsNYC:değerli sözlük yazarlarından birisi.
extraloob
Majestic
ARK0
extraloob:Site agası :p
majestic:değerli modumuz
arko:gece kuşu 😄
windtalker
jesuswan
Paris
majestic:değerli modumuz
arko:gece kuşu 😄
windtalker
jesuswan
Paris
windtalker: Fazla tanımıyorum
jesuswan: Gaia'da yakından tanıma fırsatı bulduğum değerli insan
Paris : Fazla tanımıyorum - O bir playboy 😄
Respect
ARK0
tombalacı_46
jesuswan: Gaia'da yakından tanıma fırsatı bulduğum değerli insan
Paris : Fazla tanımıyorum - O bir playboy 😄
Respect
ARK0
tombalacı_46
Respect: gscihankenki hallerini bildiğim sitemizin gururu(shaitan kesme rekoru 😄 )
ARK0: gece kuşlarını canlandırmayı sağlayan yakında d.mod olucak üye 😜
tombalacı_46: fazla tanımıyorum..eski dmodlardandı sanırım
WindTalker
BrendiBelle
belgther
ARK0: gece kuşlarını canlandırmayı sağlayan yakında d.mod olucak üye 😜
tombalacı_46: fazla tanımıyorum..eski dmodlardandı sanırım
WindTalker
BrendiBelle
belgther
Respect:O kim yaaa 😄
ARK0:Nickini gördüğümde tıraş köpüğü aklıma gelen bir üye
tombalaci_46:Pk2 eski user.
CaN_KsK
belghter:
drotalion
ARK0:Nickini gördüğümde tıraş köpüğü aklıma gelen bir üye
tombalaci_46:Pk2 eski user.
CaN_KsK
belghter:
drotalion
bir atlama olmuş atlananlarada yazayım..
WindTalker: Evanescence ci (:
BrendiBelle: Karizmatik modaretör(: 😎
CaN_KsK: KarşıyakaLee 😜
belghter: botyapanbot yaparsa hiç şaşırmayacağım 😄 global bot pardon mod 😆
drotalion: ne zaman görsem aklıma Clientless geliyor ... 😆
Amy Lee
ARK0
ironEyE
WindTalker: Evanescence ci (:
BrendiBelle: Karizmatik modaretör(: 😎
CaN_KsK: KarşıyakaLee 😜
belghter: botyapanbot yaparsa hiç şaşırmayacağım 😄 global bot pardon mod 😆
drotalion: ne zaman görsem aklıma Clientless geliyor ... 😆
Amy Lee
ARK0
ironEyE
Amy Lee:Görevini düzgün yapan çalışkan mod ^^
ARK0:Ayın üyesi
ironEyE:Tanımıyorum ^^
RedeFine:
Black Rain:
addIcFb:
ARK0:Ayın üyesi
ironEyE:Tanımıyorum ^^
RedeFine:
Black Rain:
addIcFb:
J
Journalist
⭐ 19y
RedeFine:Bahçelievlerde oturan D.mod
Black Rain:beğenilen moderatörlerden biri
addIcFb:Futbol tutkunu D.mod
ChrsNYC:
Respect:
ARK0:
Black Rain:beğenilen moderatörlerden biri
addIcFb:Futbol tutkunu D.mod
ChrsNYC:
Respect:
ARK0:
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap