Icerige atla
Extraloob

26 Yıl sonra Saçını Sakalını yıkadı... :D

· 42 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#21
Elindeki bebege acıyorum 😆


Resme Bakınca İlk Bu Dikkatimi Çekti, Ordaki En Rahatsız Olan Kişi bebektir 😁

Ben bebeğe dikkat etmemiştim.. Bebek kokudan ağlıyor..:D
P
Paradise ⭐ 17y
#22
Ben bir gün yıkanmazsam aşırı rahatsız oluyorum bu adam 26 yıl nasıl dayanmış :S Pislik herif 😆
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#23
Ben bir gün yıkanmazsam aşırı rahatsız oluyorum bu adam 26 yıl nasıl dayanmış :S Pislik herif 😆

Herhalde küçüklüğünden beri yıkanma alışkanlığı yoktu.
TheMyth_
TheMyth_ ⭐ 19y
#24
at çamaşır makinesine bak bakalm asl oluo 😁
J
JbS ⭐ 17y
#25
lan bi gusul apdestide mi almamıs bu adam
G
ghost12 ⭐ 17y
#26
lan bi gusul apdestide mi almamıs bu adam


Yok adam 26 yıldır nasılsa öyle 26 yıldır su yüzü görmemiş adam 🙄 😜 .Başlıkta ne yazıyor Saç ve sakal yazıyor ama gerçi komplede kirli olabilir adam orasini bilemeyiz + Saçını ve sakalını bir banyo yaparken bile yıkamıyorsa demekki bu adam artık mikroplardan çürümüstür ☕ 😈
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#27
Adamlar müslüman değilki zaten Gusul abdesti olsun... 😜
O
#28
Çinlilere laff yok yoldaşımız onlar :P

Var var lafın babasını onlara hediye ediyorum
|
#29
at çamaşır makinesine bak bakalm asl oluo 😁

kezzap lazım ona 😄
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#30
Kezzap bile temizlemez... 😊
_
#31
ne idiğü belirsiz mendebur pislik xD
I
iwontcry4u ⭐ 19y
#32
Bütün şampuanları karıştırıp kafasına döksen yine arınmaz 😄
26 yıl neler girip cıkmamıştır o sactan yha 😄
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#33
Bütün şampuanları karıştırıp kafasına döksen yine arınmaz 😄
26 yıl neler girip cıkmamıştır o sactan yha :D

Böcek bile barınmaz o saçta 😊 O sacı yıkayan 12 kişi verem felan olmasın.. 😜
F
FoundeR ⭐ 18y
#34
o su ne öyle ya midem bulandı :P


aynen ya cok pis 😜
J
#35
Çinli değilmi alayı pis xP

👍
S
#36
Kokuyu geç,adam yıkamaya karar verdiğinde saçının ve sakalının içinden neler çıkmıştır acaba ? 😆
C
Castiela ⭐ 18y
#37
Herkesin Suratı Bir Değişik ^^ Kucaktaki Bebekte ağlıyor kim bilir neden ^^
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#38
Herkesin Suratı Bir Değişik ^^ Kucaktaki Bebekte ağlıyor kim bilir neden ^^

Neden acaba... 😜
F
fener1907 OP ⭐ 19y
#39
Koku koku diyip durmayın. adam 2 günde alışır , orda 26 Yıl yazıyor, alışmaması mümkünmü ?

Yanındaki insanlar nasıl alışmış acaba...
K
Kobe ⭐ 19y
#40
insan mıymış

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: