Elindeki bebege acıyorum 😆
Resme Bakınca İlk Bu Dikkatimi Çekti, Ordaki En Rahatsız Olan Kişi bebektir 😁
Ben bebeğe dikkat etmemiştim.. Bebek kokudan ağlıyor..:D
Elindeki bebege acıyorum 😆
Resme Bakınca İlk Bu Dikkatimi Çekti, Ordaki En Rahatsız Olan Kişi bebektir 😁
Ben bir gün yıkanmazsam aşırı rahatsız oluyorum bu adam 26 yıl nasıl dayanmış :S Pislik herif 😆
lan bi gusul apdestide mi almamıs bu adam
Çinlilere laff yok yoldaşımız onlar :P
at çamaşır makinesine bak bakalm asl oluo 😁
Bütün şampuanları karıştırıp kafasına döksen yine arınmaz 😄
26 yıl neler girip cıkmamıştır o sactan yha :D
o su ne öyle ya midem bulandı :P
Çinli değilmi alayı pis xP
Herkesin Suratı Bir Değişik ^^ Kucaktaki Bebekte ağlıyor kim bilir neden ^^
Koku koku diyip durmayın. adam 2 günde alışır , orda 26 Yıl yazıyor, alışmaması mümkünmü ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap