Icerige atla
Extraloob

2013 Enleri arasında ben ?

· 5 Yanıt · 1.9K görüntüleme
C
CaptainCoCo OP ⭐ 19y
#1
Yok artık ya vallahi hiç bilmiyordum yeni gördüm 😄 Millletin imzasında 2013 görünce. Ohaha sevindim vallahi ya 😄
5 Yanıt
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#2

Hindi kalabalığa girmiş ne demiş:
bu ne galabalıg bu ne galabalıg 😱
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
C
CaptainCoCo OP ⭐ 19y
#3
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi

Hindi kalabalığa girmiş ne demiş:
bu ne galabalıg bu ne galabalıg 8O


Okadar güldümki bahçeye diktiler 😞
Ufck
Ufck ⭐ 16y
#4
Bu mesaj CaptainCoCo rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Ufck rumuzlu uyeden alinti yapildi

Hindi kalabalığa girmiş ne demiş:
bu ne galabalıg bu ne galabalıg 8O


Okadar güldümki bahçeye diktiler :(

☕ 😁
[F MS] Acıya Kilitlenmiş duygularımın, tek anahtarı senin gözlerin gülüm hadi gel canlandır bu serseriyi..
C
CaptainCoCo OP ⭐ 19y
#5
Ayrıca seçilmem için oy veren arkadaşlara çok teşekkür ederim 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: