Muhterem devletimiz tarihinde ilk kez yapacağı rehberlik çalışmalarını da yüzüne gözüne bulaştırmış durumda..Geçen yılın taban puanlarını alıp bu yılki sıralamalara uyarlamaya çalışan OSYM,öğrenciler ve velilerle birlikte tüm Türkiye'nin de aklını karıştırmış durumda.. Şöyle ki;
Geçen yıl Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi'nin kadrosuna en son dahil ettiği öğrencinin derecesi : 2.430
Bu yıl ise derecesi : 28.800 olan aday Hukuk Fakültesine girebilecek...
Boğaziçi Üniversitesi Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bölümü geçen yıl : 2.590
Bu yıl ise derecesi : 18.100 olan aday tercih yapabilecek
Dokuz Eylül Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmenliği Bölümü geçen yıl : 567
Bu yıl ise derecesi : 13.300 olan aday başvuruda bulunabilecek..
Bu şekilde astronomik hataların yapıldığı 150'ye yakın fakülte ve bölümün olduğu saptanmış durumda;hep birlikte OSYM den açıklama bekliyoruz..
p.s : Bu yıl tercih yapacak üyelerimize şiddetle tavsiyem,siz siz olun sakın ola tercih yapmak için acele edip geleceğinizden olmayın..
2010 OSYS Kılavuzu Hatalı
· 7 Yanıt · 854 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Hmm bak şimdi fena kafamı karıştırdın daral: summer2:
Ps:bilgilendirme için teşekkürler 😊
Ps:bilgilendirme için teşekkürler 😊
J
Journalist
⭐ 19y
Şu ana kadar bir açıklama yapılmadığına göre vardır muhakkak bunun bir mantığı bu kadar büyük hatalarda yapılmaz diye düşünüyorum 🎭
Her ne kadar sorduğu sorularla bu sene beni ters köşe yapsada ÖSYM Türkiyenin en iyi çalışan kurumlarından biridir. 😎
Her ne kadar sorduğu sorularla bu sene beni ters köşe yapsada ÖSYM Türkiyenin en iyi çalışan kurumlarından biridir. 😎
Adaylar için çok kötü bir durum daral:
PS:Umarım seneye tekrarlanmaz aynı hatayı iki defa yapacak değiller herhalde 🙄
PS:Umarım seneye tekrarlanmaz aynı hatayı iki defa yapacak değiller herhalde 🙄
Aynen nette yayınladığını görünce şaşırdım bende. Ege diş falan nasıl 25k dan alır ki 🙄
Ps. Bence de ilk günden tercihlerinizi yapmayın hatta mümkünse geçen senekini bulup bi karşılaştırın. Ve resmi makamlardan açıklama bekleyin 👍
Ps. Bence de ilk günden tercihlerinizi yapmayın hatta mümkünse geçen senekini bulup bi karşılaştırın. Ve resmi makamlardan açıklama bekleyin 👍
[ek #12654]
ÖSYM Başkanı açıklama yaptı. ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, kılavuzda küçük bir hata olduğunu kabul etti ve pazartesi günü bir açıklama yapacaklarını duyurdu.
B
BrendiBelle
⭐ 18y
''ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, ''2010 ÖSYS Yükseköğretim Programları ve Kontenjanları Kılavuzu''nda hata olduğu iddialarına ilişkin, belirgin bir hata olmadığını belirterek, ''Engellilerin yerleştiği bazı programların minimum puan ve başarı sırası biraz düşük yazılmış. Bu konuyla ilgili olarak Pazartesi günü açıklama yapacağız'' dedi.''
Ösym başkanının yaptığı açıklama bu.Öyle belirgin bir hata yok diyor.Pazartesi açıklayacağı engellilerin puanı...
Bence kaliteli ünilerin kaliteli bölümlerinde gözle görülür bir hata var ama geriye kalan kısımlarda hata yok.Sıralamalar gayet normal 👍 zatn 21indede tercih kılavuzları okullardan dağıtılacak öyle bir durum varsa 21ine kadar bir şekilde çözeceklerini düşünüyorum.O yüzden kafamıza takacak bir durum yok herşey normal seyrinde devam ediyor 👍
Ösym başkanının yaptığı açıklama bu.Öyle belirgin bir hata yok diyor.Pazartesi açıklayacağı engellilerin puanı...
Bence kaliteli ünilerin kaliteli bölümlerinde gözle görülür bir hata var ama geriye kalan kısımlarda hata yok.Sıralamalar gayet normal 👍 zatn 21indede tercih kılavuzları okullardan dağıtılacak öyle bir durum varsa 21ine kadar bir şekilde çözeceklerini düşünüyorum.O yüzden kafamıza takacak bir durum yok herşey normal seyrinde devam ediyor 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap