Olduğum halden daha çok olgunlaşıp, tüm eski arkadaşlarımla tekrar buluşarak aşırı çevre yapmam olmuştur. Neredeyse herkes tanır artık bizim grubu bu küçük şehirde. Tek sorunum var hala aynı kızı sevmem.
En kötü sene diyebilirim 2 sene önce liseden cıkarken bi kızla cıkıyordun 2008 in sonlarına dogru ayrıldık. 2009 boyunca bi kız arkadas bulamadım calıstıgım işten oldum sjsroda bütün charlarım soyuldu Hâla elizabeth durumundayım. tek olumlu tarafı 2-3 kere iddaa dan 50-60 tl civarlarında para aldım bu kadar bütün yılım bu bütün yıl boyunca evde yatan birinin senesi nasıl olabilirki keşke bu sene hic olmasaydı.. 🙄