Icerige atla
Extraloob

2009 Yılınız Nasıldı?

· 31 Replies · 1.7K views · Page 2 / 2
Replies
E
El Verano ⭐ 18y
#21
Hemde ne altın 8)

Ülkeyi 2-3 milyon dolar zarara sokmak ne kadar altın vuruş olursa..
ROFL! 😁
C
Caprice ⭐ 19y
#22
Bitsede gitsek. ☕
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#23
hayatımın en kötü yılı ... sınıfta kaldım daha ne olsn...
T
Temptation ⭐ 17y
#24
Olduğum halden daha çok olgunlaşıp, tüm eski arkadaşlarımla tekrar buluşarak aşırı çevre yapmam olmuştur. Neredeyse herkes tanır artık bizim grubu bu küçük şehirde. Tek sorunum var hala aynı kızı sevmem.
K
Kobe ⭐ 19y
#25
Hayatımın en iyi yılı
W
WeAre ⭐ 19y
#26
başı güzel sonuna doğru berbat ötesi bir seneydi
R
RiqueLme ⭐ 19y
#27
En kötü sene diyebilirim
2 sene önce liseden cıkarken bi kızla cıkıyordun 2008 in sonlarına dogru ayrıldık.
2009 boyunca bi kız arkadas bulamadım
calıstıgım işten oldum
sjsroda bütün charlarım soyuldu
Hâla elizabeth durumundayım.
tek olumlu tarafı 2-3 kere iddaa dan 50-60 tl civarlarında para aldım bu kadar bütün yılım bu
bütün yıl boyunca evde yatan birinin senesi nasıl olabilirki keşke bu sene hic olmasaydı.. 🙄

Ps: fotoshop programını hala kullanamıyorum ^^
S
Spare_ ⭐ 18y
#28
Berbat - Banel.
G
Gameworld ⭐ 19y
#29
Ömr-ü hayatımın en kötü senesiydi
H
Hopess ⭐ 17y
#30
Yazın hariç hepsi kötü
E
Expect ⭐ 17y
#31
Fena değil diyebilirim. Özellikle Ağustoss 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: