Icerige atla
Extraloob

2009 Eurovision temsilcimiz "grup HEPSİ " H.olsun

· 46 Replies · 2.8K views · Page 3 / 3
Replies
B
#41
Bi didişme olmayan bi topic göreyim yaw 😜
T
Tarantella ⭐ 19y
#42
Bi didişme olmayan bi topic göreyim yaw :P


o köpek değil kurt diyoruz suç oluyor.
anlamıyorum artık bunları ben.
Q
Quincey ⭐ 18y
#43
hadi hayırlısı 😉
S
SnowFlake ⭐ 18y
#44
bi kız olarak bu konuda sayfalar dolusu konuşabilirim ama kısa kesmeye çalışıcam öncelikle Tarkan eurovision hakkında son derece negetif konuşan hatta aşağılamaktan zerre kadar çekinmeyen biri hepsi grubunu seviyorum şarkılarını arada dinliorum ama yaşlarının altında davranışları var çocuksular daha olgunlaşamadılar çizgi filmde saçma sapan şarkılar söylediler kliplerinden birinde oh oldu galiba dedim sonra şöhret kaygısından olacak ki geri dönüşe geçtiler orda Türkiye'yi hakedilen şekilde temsil edeceklerine çok da inanmıyorum zaten eurovision saygınlığını yitirmiş bi yarışma sırbıstanla karadağ bile birbirlerine 12 puan veriyosa Türkiye ermenistana 10 puan sanırım verebiliosa o yarışmaya yarışma demek aptallık olur zaten bazı yetkililer eurovision yarışması değilde show gecesi yapmayı düşünmüşler bunu halen tartışıyolar ama eğer bu yarışma yarışma gibi yapılabilseydi Şebnem Ferah çıksa açık ara 1. olacağına %100 eminim ama şimdi çıksa kesinlikle karşı çıkarım Şebonun kalitesine çok ters bi hale geldi. Eğer kabul ederlerse de hayırlı olsun umarım sonuncu olmazlar bundan sonra eurovsion izlemicem mor ve ötesi siyasi politikalarla 7.likte kaldı izlerken güldüğüm ermenistan bizim üstümüzdeydi yunanistana 12 verdik ama bize tek puan vermediler ermenistan aynı şekilde saygı gösterebileceğim yaşı geçtim artık gözümde eurovision die bi yarışma yok bi gün akılları başlarına gelir de show gecesi yapabilirlerse izlerim herhalde umarım...... ☕
S
Spartan123 ⭐ 18y
#45
ajdar 4 ever

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: