Icerige atla
Extraloob

2009-2010 Kuş Avi Başlamıştır!

· 3 Replies · 5.2K views
R
Redefine OP ⭐ 19y
#1


2009-2010 Kuş Avi Başlamıştır!



Galatasarayımız 8Jk'yi Samiyen'de 3-0 Yenmesiyle yeni kuş avı sezon'u açılmıştır.Hayırlı olsun. 8)
3 Replies
C
Cynosure ⭐ 19y
#2
bjk açısından üzüldüm ama ezik kanaryayı ekim ayında göreceğim bize yalvarırken...
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#3
😆 Kanarya avı. ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: