1849
@Hurley Turkcell’de kullandım bro 2 sene çok fazla fatura geliyordu ve her şey pahalı, bir ara Vodafone geçtim sonra nerden estiyse geçtim Turk telekoma kurtulamıyorum, en kötüsüde evin herhalde pozisyonundan kaynaklı sadece Vodafone full çekiyor:D
2007'Den Geri Sayiyoruz (END)
· 2.1K Yanıt · 225K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 9 / 104
Yanıtlar
RanstaMonsta
⭐ 10y
1848

Burak Yoğun
⭐ 11y
1847
RanstaMonsta
⭐ 10y
1846

1845

1844
1843

RanstaMonsta
⭐ 10y
1842

1841
1840
1839

1838
1837

1836
1835

1834
1833
1832

1831
1830
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap