Icerige atla
Extraloob

2007'Den Geri Sayiyoruz (END)

· 2.1K Yanıt · 225K görüntüleme · Sayfa 9 / 104
Yanıtlar
Melon
Melon ⭐ 15y
#161
1849

@Hurley Turkcell’de kullandım bro 2 sene çok fazla fatura geliyordu ve her şey pahalı, bir ara Vodafone geçtim sonra nerden estiyse geçtim Turk telekoma kurtulamıyorum, en kötüsüde evin herhalde pozisyonundan kaynaklı sadece Vodafone full çekiyor:D
RanstaMonsta
#162
1848
Burak Yoğun
#163
1847
RanstaMonsta
#164
1846
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#165
1845
Melon
Melon ⭐ 15y
#166
1844
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#167
1843
RanstaMonsta
#168
1842
Super
Super ⭐ 13y
#169
1841
Melon
Melon ⭐ 15y
#170
1840
Flexi
Flexi OP ⭐ 14y
#171
1839
Melon
Melon ⭐ 15y
#172
1838
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#173
1837
Melon
Melon ⭐ 15y
#174
1836
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#175
1835
Melon
Melon ⭐ 15y
#176
1834
VCDVRT
VCDVRT ⭐ 9y
#177
1833
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#178
1832
D
Doma$no ⭐ 18y
#179
1831
Melon
Melon ⭐ 15y
#180
1830

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: