şarkının ismi music box gibi bişeydi sanırım o zamanlar 10 yaşında falandım sadece ritmini hatırlıyorum komik olacak biraz ama "dıı dırırıttırı dırıdırı dı dırırıttırı dı " şeklide bi ritmi vardı o zamanlar yabancı müzik çalan kanallarda vardı genelde sabahları 11-12 gibi çıkardı, arıyorum müziği ama bulamadım benim dönemimde o müziği dinlemiş olan varsa bilir.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
2003lü yıllardan kalma bi şarkıyı arıyorum.
· 20 Replies · 3.5K views 0 reading
20 Replies
sayende kendimi aptal gibi hissettim şuan 🤔 senmi çok iyi betimledin istediğini yoksa benmi anlayamadım? ashamed0003
bu olabilir mi hatırladığım bu var o yıllardan

Bu mesaj Left Behind rumuzlu uyeden alinti yapildi
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Malesef değil klibinde yanlış hatırlamıyorsam bir tane kızla erkek oynuyodu, beyaz arkaplanda kız müzik kutusundaydı falan. verdiğim ritim slow olarak değil artarak yükselen tarzda .
bu olabilir mi hatırladığım bu var o yıllardan
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Bu mesaj Deli Tavuk rumuzlu uyeden alinti yapildi
Aptal gibi hissetmen belki öyle olduğundandır,burada 10 yıl öncesinde hatırlanan müziğin ritminden ve bir kaç ek bilgiden müziği bulmaya çalışıyoruz yaptığın saçma yoruma bak.Anlamıyorun sözlük yazarı rütbesi verilen kişilerin hepsi mi böyle ? biri daha vardı böyle belki sensindir hatırlamıyorum, oda konulara saçmaca yorumlar yapıyordu. Neyse sen bu konuya yazma boşver yada yaz uğraşamayacağım seninle.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
sayende kendimi aptal gibi hissettim şuan 🤔 senmi çok iyi betimledin istediğini yoksa benmi anlayamadım? ashamed0003
Aptal gibi hissetmen belki öyle olduğundandır,burada 10 yıl öncesinde hatırlanan müziğin ritminden ve bir kaç ek bilgiden müziği bulmaya çalışıyoruz yaptığın saçma yoruma bak.Anlamıyorun sözlük yazarı rütbesi verilen kişilerin hepsi mi böyle ? biri daha vardı böyle belki sensindir hatırlamıyorum, oda konulara saçmaca yorumlar yapıyordu. Neyse sen bu konuya yazma boşver yada yaz uğraşamayacağım seninle.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu da değil erkekle kız oynuyordı klipte kız o zamanlar çıtır bişeydi şimdi ne olmuştur bilmiyorum,slow değildi hareketli bir parçaydı
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
bu da değil erkekle kız oynuyordı klipte kız o zamanlar çıtır bişeydi şimdi ne olmuştur bilmiyorum,slow değildi hareketli bir parçaydı
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Şöyle deniyelim 😄
Bu mesaj Heartless rumuzlu uyeden alinti yapildi
bu kadar cıvıl cıvıl değildi 😄 bi kız bi oğlan kız süt beyazdı diye hatırlıyorum esmerleri yolluyonuz bana 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Şöyle deniyelim 😄
bu kadar cıvıl cıvıl değildi 😄 bi kız bi oğlan kız süt beyazdı diye hatırlıyorum esmerleri yolluyonuz bana 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
abi burda 50 tane şarkı var baksana hepsine 😄
oğulcan seferber oldu şarkıyı bulmak için 😁

adam resmine bakarak bu değil diyor 😄
2003 deyince aklıma the rasmus in the shadows,beyonce ft jayz ve summerjam gelir 🤘
Bu mesaj Heartless rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bakıyorum da baya aşağıya indim bulamadım bi türlü diyorum adı başkaysa tariften bulabilirsiniz belki : D
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
abi burda 50 tane şarkı var baksana hepsine :D
Bakıyorum da baya aşağıya indim bulamadım bi türlü diyorum adı başkaysa tariften bulabilirsiniz belki : D
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Google dıtdırıdan anlamaz hacım, bize tarih, kelime, söz vb şeyler lazım. 2003te bir şarkı dinlemiş olsam hatırlamam yani, ki ben o zamanlar 12 yaşındaydım...
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Yaşıtız okula gitmeden önceleri dinlerdim genelde her gün aynı saatlerde çalardı,stingi dinlerdim onu bulalı baya oldu ama o dediğim şarkıyı bulamadım henüz,sadece videoyu hatırlıyorum kız müzik kutusunun içinde şarkı söylüyodu o kadar videoda genellikle arka plan beyazdı hani çekim yapılır ya o tarz.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Google dıtdırıdan anlamaz hacım, bize tarih, kelime, söz vb şeyler lazım. 2003te bir şarkı dinlemiş olsam hatırlamam yani, ki ben o zamanlar 12 yaşındaydım...
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Yaşıtız okula gitmeden önceleri dinlerdim genelde her gün aynı saatlerde çalardı,stingi dinlerdim onu bulalı baya oldu ama o dediğim şarkıyı bulamadım henüz,sadece videoyu hatırlıyorum kız müzik kutusunun içinde şarkı söylüyodu o kadar videoda genellikle arka plan beyazdı hani çekim yapılır ya o tarz.
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Sting' den 'Desert Rose'i bulmam 2 ay sürdü şans eseri buldum hatta, inci sözlükte efsane şarkılar diye bi başlıkta göz gezdiriyordum 'Desert Rose' yi gördüğümde kesin buydu dedim yani 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Bu mesaj Collapse rumuzlu uyeden alinti yapildi
Aynen desert rose'u baya aramıştım.Dediğim şarkı desert rosedan sonra çıkıyodu.Baya zaman olduğu icin şarkının sözlerini hatırlayamam normal 10 sene oldu yani o yüzden anlatarak bulmaya çalışıyorum 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Sting' den 'Desert Rose'i bulmam 2 ay sürdü şans eseri buldum hatta, inci sözlükte efsane şarkılar diye bi başlıkta göz gezdiriyordum 'Desert Rose' yi gördüğümde kesin buydu dedim yani 😄
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
Aynen desert rose'u baya aramıştım.Dediğim şarkı desert rosedan sonra çıkıyodu.Baya zaman olduğu icin şarkının sözlerini hatırlayamam normal 10 sene oldu yani o yüzden anlatarak bulmaya çalışıyorum 😊
[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
Hangi kanaldaydı? Mtv Nr1?
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
[ Mesaj mobilden gonderildi iPad ] mobile
niye kızdınki hacı görende ana bacı küfrettim sanar pek açık bişey dememişsin ondan biraz afalladım dedim bu kadar alınacağını bilmiyordum kusura bakma, aman yarabbi millet laf sokmak için ortamı germek için yer arıyor 😆
Log in to write a reply.
Log In