
Arkadaslar 4 senedir unique kesemiyordum dün TigerGirl ile başladım bir kere basladıktan sonra devamı gelir dediniz e bizde gelsin dedik 🍿



NWO çok yaradı sana kuzum ruh bu işte aynen devam yeahhhhhhhhhhhhhh ❤️
NWO çok yaradı sana kuzum ruh bu işte aynen devam yeahhhhhhhhhhhhhh ❤️
Aynen öyle oldu abi ne kadar ilkim olduysa NWO'da başladı yarında Jangan'ı devirdik mi üstümüze yok 🍺
😎 Hşşt sürpriz o.
Charım buga girdi bro caspian'da benim gibi onlarca adam var GM'in serveri check yapmasını bekliyoruz hala yapacak..
Ben mi yanlıs anladım yoksa ıvy Elite mi çıkarıyor summer5:
kuralp en son gördüğümde 48 lvldin ne çabuk 64 oldun vahh vahh ben olsaydım şimdi 70dim :D
Tesekkürler Arkadaslar ^^
@AngelicMoon
Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D
Tesekkürler Arkadaslar ^^
@AngelicMoon
Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D
ben gelebilirim 1 level ile :P
Tesekkürler Arkadaslar ^^
@AngelicMoon
Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D
ben gelebilirim 1 level ile :P
Gelipte ne yapıcaksın hacım 50 küsür charın vardı kasmadın gittin RSRO ya
Log in to write a reply.
Log In