Icerige atla
Extraloob

2. Unique'm Captain Ivy [NWO FTW]

· 16 Replies · 1.5K views
K
KuRaLp OP ⭐ 17y
#1
Arkadaslar 4 senedir unique kesemiyordum dün TigerGirl ile başladım bir kere basladıktan sonra devamı gelir dediniz e bizde gelsin dedik 🍿

16 Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
NWO çok yaradı sana kuzum ruh bu işte aynen devam yeahhhhhhhhhhhhhh ❤️
K
KuRaLp OP ⭐ 17y
#3
NWO çok yaradı sana kuzum ruh bu işte aynen devam yeahhhhhhhhhhhhhh ❤️


Aynen öyle oldu abi ne kadar ilkim olduysa NWO'da başladı yarında Jangan'ı devirdik mi üstümüze yok 🍺
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
NWO çok yaradı sana kuzum ruh bu işte aynen devam yeahhhhhhhhhhhhhh ❤️


Aynen öyle oldu abi ne kadar ilkim olduysa NWO'da başladı yarında Jangan'ı devirdik mi üstümüze yok 🍺

😎 Hşşt sürpriz o.



heyecanla global topic'i bekliyoruz hacım 🤤
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#5
Charım buga girdi bro caspian'da benim gibi onlarca adam var GM'in serveri check yapmasını bekliyoruz hala yapacak..

summer5:
EXL | SRO | İŞKOLİK
A
ALpique ⭐ 17y
#6
Ben mi yanlıs anladım yoksa ıvy Elite mi çıkarıyor summer5:
I
Inception ⭐ 18y
#7
Ben mi yanlıs anladım yoksa ıvy Elite mi çıkarıyor summer5:

Evet artık çıkarıyormuş 🤝
A
#8
kuralp en son gördüğümde 48 lvldin ne çabuk 64 oldun vahh vahh ben olsaydım şimdi 70dim 😄
I
Inception ⭐ 18y
#9
kuralp en son gördüğümde 48 lvldin ne çabuk 64 oldun vahh vahh ben olsaydım şimdi 70dim :D

😆
V
Viski ⭐ 18y
#10
TebrikLer Kardeşim..
K
KuRaLp OP ⭐ 17y
#11
Tesekkürler Arkadaslar ^^

@AngelicMoon

Dostum gel ol yav ayrıldın bizden 😄
C
Chrysler ⭐ 16y
#12
Tesekkürler Arkadaslar ^^

@AngelicMoon

Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D

ben gelebilirim 1 level ile 😜
K
KuRaLp OP ⭐ 17y
#13
Tesekkürler Arkadaslar ^^

@AngelicMoon

Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D

ben gelebilirim 1 level ile :P


Gelipte ne yapıcaksın hacım 50 küsür charın vardı kasmadın gittin RSRO ya
A
ATF ⭐ 17y
#14
tebrikler hacım bende kabul ederseniz servere baslayip NWO ya girmek istiorm nese:
R
Rochas ⭐ 16y
#15
Tebrikler
Sabırsızlanıyorum 😆
C
Chrysler ⭐ 16y
#16
Tesekkürler Arkadaslar ^^

@AngelicMoon

Dostum gel ol yav ayrıldın bizden :D

ben gelebilirim 1 level ile :P


Gelipte ne yapıcaksın hacım 50 küsür charın vardı kasmadın gittin RSRO ya

bunu demiştim ;

Char int
Warlock/Clerick
Tek solo kasar mı hacım yaa xS partye bile almıyorlar 😳

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: